Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Laitetaanko keula umpeen matkailuautosta

<< < (4/9) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.11.2019     kello on 20:58 ---Noi Tammersuojan mallit ovat kyllä sysirumia, esim.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Monessa autossa aika helposti asentaa maskin takapuolelle routamatosta sopivat palaset nippareilla kiinni, niin ei käytännössä edes näy ulospäin - eikä maksa mitään, ainakaan, mulle on tuota II-laatua rullakaupalla jemmassa..

--- Lainaus päättyy ---

Hiluxissa ainakin ulkolämpötilamittar i alkaa valehtelemaan kun kokonaan tukkii keulan. Lämmöt ei nouse moottorissa kyllä silloinkaa mukavalle tasolle.

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.11.2019     kello on 20:58 ---Noi Tammersuojan mallit ovat kyllä sysirumia, esim.
Monessa autossa aika helposti asentaa maskin takapuolelle routamatosta sopivat palaset nippareilla kiinni, niin ei käytännössä edes näy ulospäin - eikä maksa mitään, ainakaan, mulle on tuota II-laatua rullakaupalla jemmassa..

--- Lainaus päättyy ---
No tossa kuvassa ei maskisuoja kyllä rumenna kulkuneuvoa enää yhtään , päinvastoin sopii kuin nenä päähän.  :laugh:

Ja aloitukseen: kyllä laitetaan keula umpeen niistä autoista joilla ajellaan talvella.

Karabiilisti:

--- Lainaus päättyy ---

Hyi ....ilkeistö tuollaasella edes ajaa..  :o

Jos tuollaasen nokkatoppatakin asentaa niin kannattais käyttää autovalmistajan tekosia niin toimisi testatusti.

Mikähän se oikeasti mahtaa olla moisen vaikutus koska jos auton termostaatti toimii niin syyläri on kylmä koko ajan jos on kylmä...eikä hukkalämpöä ole tuhottavaksi.

Onkohan varma että kun moottoritilan ilmanvaihto tukitaan ettei esim turbo kuumene liikaa...tai sen ympäristö....

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

Tuommosen laitan minäkin, jos ei maskin sisäpuolelle onnistu. Mutta niitä rumia ledivaloja en laita vastaan tulijan murheeksi.  :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.11.2019     kello on 22:35 ---Tuommosen laitan minäkin, jos ei maskin sisäpuolelle onnistu. Mutta niitä rumia ledivaloja en laita vastaan tulijan murheeksi.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Itse laitoin maskin sisäpuolelle muovi levyn ja ilma kiertää ihan riittävästi. Ei noussut lämmöt liikaa 400km aikana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View