Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut mjh48 03 Oct 2019
  • Vinkit löytyy nyt myös https://karavaanarit.org/matkaan/
    Vanha sijainti häipyy aikanaan.
    Tuo sivusto täytyy vielä talven aikana päivittää ajan tasalle ja korjailla virheitä.
    Lisäsin tuohon alalaitaan paluteosoitteen muilta tulevia vinkkejä varten.
  • #2 kirjoittanut K.E.V 03 Oct 2019
  • Kiinnitin näkyville.
  • #3 kirjoittanut mjh48 03 Oct 2019
  •  Thumb
  • #4 kirjoittanut tsahkali 03 Oct 2019
  • Muutama suomalainen loppupään koordinaattilinkki ei toimi.
  • #5 kirjoittanut mjh48 03 Oct 2019
  • Käyn vielä sivua läpi talven aikana, mutta olisi kiva jos saisin tiedon mitkä linkit ei toimi.
    S-postiosoite on sivun alalaidassa.
  • #6 kirjoittanut mjh48 05 Oct 2019
  • Jos joku vielä vinkkaisi nähtävyyksistä joita voisi tuonne lisätä.
  • #7 kirjoittanut mjh48 06 Oct 2019
  • Kävin noita linkkejä läpi ja lisäsin kunkin nähtävyyden sijanille näkyviin myös GPS-koordinaatit, niin on helpompi laittaa ne naviin.
    Sijainnit on myös linkitetty edelleen googlen kartalle.
    Sivu on enää vain tuolla, https://karavaanarit.org/matkaan/
    Poistin vanhan sivuston laiton sinne linkin uuteen paikkaan
  • #8 kirjoittanut mjh48 21 Nov 2019
  • Nostetaan näkyville, kun on Martin markkinat tulossa, jos joku haluaa kysellä paikoista mahdollisesti siellä olevilta esittelijöiltä.
    Siis tuolata löytyy
    https://karavaanarit.org/matkaan
  • #9 kirjoittanut mjh48 28 Sep 2022
  • Markun matkailuvinkkejä ja -linkkejä lopettaa toimintansa 31.12.2022

    Elisa ilmoitti lopettavansa kotisivupalvelun ja kun en ole enää paljoakaan päivittänyt minun
    kotisivua, päätin antaa sen sulkeutua, hakematta uutta paikkaa sivuille.

    Elisan ilmoitus:
    ”Elisan kotisivutilapalvelu n käyttö päättyy 31.12. 2022 vähäisen käyttäjämäärän ja vanhentuneen tekniikan vuoksi.
    Kotisivusi sulkeutuvat 1.1.2023 ja siellä mahdollisesti oleva sisältö poistetaan, eikä sitä enää ole mahdollista käyttää.


    Alkujaan oman kotisivun teko alkoi halusta oppia tekemään se.
    Keräilin vahasta muistista kohteita missä on tullut käytyä ja joista joku muukin saattaisi olla kiinnostunut.
    Baltian ja Puolan caravanalueiden kartat syntyivät omasta tarpeesta Puolan ja Baltian reissuille, kun kaivelin paikkoja ja tutkin niiden tarkemmat sijainnit, totesin niistä olevan hyötyä myös muille, jota laitoin nekin kotisivulle.

    Jos jollakin on kiinnostusta sivulla oleviin paikkoihin, kannatta ottaa tiedot talteen tämän vuoden puolella

  • #10 kirjoittanut 99 28 Sep 2022
  • Voiko tuon https://karavaanarit.org/matkaan/ osoitteen palauttaa toimintaan? Niin ei häipyisi kokonaan intenetistä tieto.
  • #11 kirjoittanut mjh48 29 Sep 2022
  • Jostakin syystä päivitys lakkasi onnistumasta tuonne org domainiin.
    Minulla on tietysti tiedosto tallessa ja voin jakaa ne maakohtaisille sivuille (tosin niin olen joskus tainnut tehdäkin)
  • #12 kirjoittanut Hauho 29 Sep 2022
  • Minun koneeni/laitteeni  ei laske ko. sivuille vaan rähisee suojauksista. 
    En ole itse suojaksiani asettanut vaan ne ovat asetettu erään yhteyden vuoksi (lähetyksieni vastaanottaja).
    Tärkeintä on kuitenkin se, että ko. aineisto on tarvitsevien saatavilla.
  • #13 kirjoittanut 99 02 Oct 2022
  • Jostakin syystä päivitys lakkasi onnistumasta tuonne org domainiin.
    Minulla on tietysti tiedosto tallessa ja voin jakaa ne maakohtaisille sivuille (tosin niin olen joskus tainnut tehdäkin)

    Se on estetty, ja sivuston näkyvyys myös, koska aikoinaan halusit siirtää sivuston muualle.
    Sinänsä helppo saada sivusto takaisin toimivaksi, minun talvitsee vain luoda linkitykset ja oikeudet uudestaan.
  • #14 kirjoittanut mjh48 02 Oct 2022
  • Se on estetty, ja sivuston näkyvyys myös, koska aikoinaan halusit siirtää sivuston muualle.
    Sinänsä helppo saada sivusto takaisin toimivaksi, minun talvitsee vain luoda linkitykset ja oikeudet uudestaan.

    Siirsin sen, kun päivitys jostakin syystä lakkasi onnistumasta.

    Toinen kysymys on onko sille enää tarvetta.

    Aikoinaan kyselin josko porukka olisi tarjoillut omia vinkkejä paikoiksi tuolle sivulle, ei vain tullut yhtään.
    Kun syvän etelän kiertäminen on loppunut vieressä istujan kipeän selän takia uusia paikkoja ei enää meikäläinen luonnossa löydä.
    Baltiakin alkaa olla siinä ja siinä kestääkö emännän selkä.
    Ainoa päivitys olisi käydä karavanpaikat läpi ja katsoa vieläkö ne ovat hengissä, siinäkin on lajinsa hommaa, jolle ei itselle ole välttämättä käyttöä.

    Mikäli porukka kokee sen olevan hyödyllinen, voihan sen elinpäiviä jatkaa, itse koen aika turhauttavaksi, kun siihen en pysty lisäämään uusia kohteita.
    Tietysti Googlen mapsista voisi kaivella, mutta ne löytävät sieltä myös reissaajatkin
  • #15 kirjoittanut tsahkali 02 Oct 2022
  • Toinen kysymys on onko sille enää tarvetta.

    Miksei olisi?
    Se mikä on itselle itsestään selvää, tai wanhenutta tietoa, voi jollekin olla kullan arvoista.
Sivuja:
Toiminto