Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Älä mokaa akun säilytyksessä – yleisimpiä virheitä on kaksi.

<< < (14/15) > >>

K.E.V:
Minä pidin vaunua jatkuvassa aina kun se oli kausipaikalla. En havainnut mitään ongelmaa laitteissa eikä akuissa.

tsahkali:
Minulla on nippu tällaisia: https://www.motonet.fi/fi/tuote/455596/benton-eco-12v-4a-yllapitolaturi
Ei mitään turhia nappuloita ja säätöjä.

megaman:
Matti latasi edellistä exiden vaparia lähes 10 vuotta vuodesta toiseen. Joka kesä piti vain muistaa lisätä vettä.
Nykyiseen vapariin ei vettä saa lisättyä.  Thumbd

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.10.2019     kello on 11:30 ---Minä pidin vaunua jatkuvassa aina kun se oli kausipaikalla. En havainnut mitään ongelmaa laitteissa eikä akuissa.

--- Lainaus päättyy ---
Nythän se vaunu syttyy vähintäänkin palamaan ja polttaa mun talonkin jos jätän sen vahtimatta tuohon katokseen sähköt päällä
Akkukenkäkin on mulla irti ja kaasuletku irti kun en ole ite paikalla ettei vaan satu mitään ???

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 16.10.2019     kello on 09:17 ---Nythän se vaunu syttyy vähintäänkin palamaan ja polttaa mun talonkin jos jätän sen vahtimatta tuohon katokseen sähköt päällä
Akkukenkäkin on mulla irti ja kaasuletku irti kun en ole ite paikalla ettei vaan satu mitään ???

--- Lainaus päättyy ---
  Aika harvoin tuo palo osuu kohdalle, vaikka reilut 300 ajoneuvopaloa vuodessa joskus takavuosina vakuutusyhtiöille ilmoitettiin.
  Tutuille on kolme paloa osunut: Matkailuauto paloi ja poltti talon, aika uusi henkilöauto paloi ja poltti talosta vintin, työkaverin auto paloi, huomasin-- ilmoitin omistajalle joka itse sammutti. Mikään näistä ei ollut vakuutuspetos, jollaisia osa ilmeisesti on, tutun hinurikuskin arvion mukaan??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View