Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Tuplapohja
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 20.09.2019 kello on 20:30 ---Miten niin eihän sillä ala välissä ole lämmitystä jos lasketaan lämmöt pois kokonaan samoin tapahtuu kuin kaksoispohjattomass a eli jäätyy. Onhan ne molemmissa sisätiloissa,korjaa jos olen tietämätön.
--- Lainaus päättyy ---
Ahah, vääntämäänkö pitäisi alkaa. En ole kirjoittanut, että lämmöt otetaan pois.
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.09.2019 kello on 20:36 ---Ahah, vääntämäänkö pitäisi alkaa. En ole kirjoittanut, että lämmöt otetaan pois.
--- Lainaus päättyy ---
No lasketaan alas niin ei ne jäädy kummassakaan molemmat sisätiloissa, kun on plussan puolella.
El Maco:
No, aika monessa autossa harmaavesi on pohjan alapuolella, eli ulkona. Eristettynä ja jollain tapaa lämmitettynä toki. Tuplapohjaisissa uskoisin, että jokaisessa on säiliöt lämpimässä.
Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 20.09.2019 kello on 20:30 ---Miten niin eihän sillä ala välissä ole lämmitystä jos lasketaan lämmöt pois kokonaan samoin tapahtuu kuin kaksoispohjattomass a eli jäätyy. Onhan ne molemmissa sisätiloissa,korjaa jos olen tietämätön.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla olleessa Bûrsnerissa, jonka kaksoispohjan väli oli 17cm, kulki truman lämmitysputket auton etupäähän. Näistä putkista oli haaroitettu erilliset Halkaisjaltaan 3 cm reikäputket harmaavesisäiliön ympärille ja jokaisen vesipisteen nousuun. Hanoille menevät vesiputket ja altaiden harmaavesiputket olivat sijoitettu näiden reikäputkien ja lämmitysputkien viereen.
Eura Mobilissa oli kaksoispohjan väli lähes 30 cm. Siellä oli samalla tavalla truman putkien läheisyydessä vesi ja harmaavesi putket, sekä muutama lämmitys suutin luukkujen läheisyydessä.
Nestekierrolla lämmitetyissä autoissa olen kaksoispohjaa lämpimänä pitämässä nähnyt ripapattereita. Sopivasti kolhuilta suojattuna.
foothillster:
Ei se harmaa vesi aivan kaikissa tuplapohjaisissakaa n ole siellä lämpöisessä saati lämmitettynä ole.
Tuossa pihassa pönöttävässä se on ihan perinteisesti auton alla ilman lämmitystä, saattaa tosin osasyynä olla myös peltikuorisuus.
Tavarasäilöä ja lämmitystä sieltä tuplapohjasta silti löytyy.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta