Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (160/175) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  4.10.2024     kello on 13:39 ---5vuodessa pyörät kehittyy paljon, 10v on jo auttamattomasti vanhanaikainen. Mutta ei sitä ehkä ymmärrä jos ajaa itse teknisesti 90luvun lopun munamankelia johon on pultattu kiinasähköt.

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta en kyllä ymmärtänyt mitään....

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.10.2024     kello on 14:04 ---Tuosta en kyllä ymmärtänyt mitään....

--- Lainaus päättyy ---

Sepäs se.

megaman:
Mitäköhän mä tekisin esim. ilmakeulalla asfaltilla tai soratiellä? Tai jos mulla oli 6 tonnin pyörä, dissaisinko tonnin pyörillä ajavia?
Vattuileeko mersu-kuski Dacia kuskille, vaikka autoissa on samojen valmistajien komponentteja?

Mulle toi Bilteman mankeli on yhtä lailla harrastus. Ajan sillä ihan joka päivä, paitsi talvella.
Koitetaan nyt vaan olla. 😉

Musiikkiharrastukse ssa toiset kuuntelee musiikkia, toiset laitteita.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  4.10.2024     kello on 14:23 ---Mitäköhän mä tekisin esim. ilmakeulalla asfaltilla tai soratiellä? Tai jos mulla oli 6 tonnin pyörä, dissaisinko tonnin pyörillä ajavia?
Vattuileeko mersu-kuski Dacia kuskille, vaikka autoissa on samojen valmistajien komponentteja?

Mulle toi Bilteman mankeli on yhtä lailla harrastus. Ajan sillä ihan joka päivä, paitsi talvella.
Koitetaan nyt vaan olla. 😉

Musiikkiharrastukse ssa toiset kuuntelee musiikkia, toiset laitteita.

--- Lainaus päättyy ---
Mä en tiedä mutta etkö huomaa kuinka paljon itse dissaat kalliimpien pyörien omistajia? Tai yrität perustella miksei sellaisia kannata ostaa.

Kuten sanoin, yleensä ne kalliimmat on oikeasti harrastuslaitteita. Ei elämässä joka asiassa kuuluu vaan säästää ja ostaa halvinta. Aikuinen ihminen kun käy töissä niin ostaneet rahoillaan niin hyvän pyörän kun itse kokee tarvitsevansa. Ei luulis olevan sulta pois. Emme elä kommunismissa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  4.10.2024     kello on 18:18 ---Mä en tiedä mutta etkö huomaa kuinka paljon itse dissaat kalliimpien pyörien omistajia? Tai yrität perustella miksei sellaisia kannata ostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jotkut dissaa wanhempia pyöriä.
Väittää, että 10v on jo jotenkin huono.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View