Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (152/175) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.09.2024     kello on 10:12 ---Nekään eivät vielä takaa laatua sen koe-erän jälkeen.
Normeista ei kiinalaiselle kannata puhhua mitään, vaan kirjoittaa sopimukseen ne asiat, jotka ovat oleellisia.
Ja sitten pitää toivoa, ettei joku alihankkija pääse toimittamaan tavaraa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se kiinan poika tekee niillä spekseillä mitä asiakas on sanonut, kas kun se kaupanteko loppuu hyvin äkkiä
jos seassa alkaa olla epäkuranttia tavaraa.
Ja nykyaikana sana leviää äkkiä ostajien keskuudessa firmoita sekä henkilöistä jotka ovat tehneet omaa laatua asiakkaan
vaatimuksista välittämättä tai ostelleet sekaan alihankkian alibaba laatua.

Tietis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.09.2024     kello on 10:03 ---Mitenkäs sitä akkua 'valvotaan'?
Istutaanko vieressä?
Kun porakoneen akku tyhjenee, se vaihdetaan täyteen ja palataan työmaalle.
Toinen jää lataukseen, yksin.

--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se käytännössä menee.

Valvontaa voi tehdä monella tapaa. Mulla sen hoitaa tekniikka. Akkujen lataus tapahtuu tilassa, jossa on etävalvottava palovaroitin eli jos huonosti käy saan sekä minä että palveluntarjoajan hälytyskeskus siitä tiedon. Tai jos olen nukkumassa, herään metellin. Varovaisuussyistä en kyllä mielelläni jätä mitään akkuja lataukseen, jos poistun kotoa omaa pihapiiriä kauemmaksi, ihan samoin kuin en jätä tiskikonetta, pesukonetta tai pyykinkuivuria yksikseen käymään. Nukkua voin kyllä silloin kun nuo käy, kun tosiaan tekniikka vahtii sekä palo- että vuotovahinkoja ja herättää jos on tarvis.

Karabiilisti:
Sähköpyörä on siitä vähän hassu että jos lataat sen turvallisessa paikassa eli tallissa niin palovaara ja jos lataan palaturvallisessa paikassa ulkona niin voi lähteä kävelemään koko laite....haluttuja ovat vissiin.

https://www.youtube.com/shorts/XYdaPzM_kYg

0yxxy0:

Kivijalka liikkeestä suomesta ostettu made in china. Laitoin kuvia tukesille, kiittivät sen enempää ei kiinnostanut.

Stara:

^
Sähköpyörän akku?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View