Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (64/175) > >>

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  4.08.2023     kello on 17:26 ---Parina talvena testannut moisilla slikseillä vartin lenkit, ilman kaatumisia. 🙂
Hyvillä renkailla en näkisi ongelmaa selvitä talvesta.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Melkoisen uhkarohkeaa, mutta kukin tyylillään  :D

Kuvassa talvikiekot, sähkärille suunnitellut, kantavuus riittävä, taajama-ajoon!

Ps; mikähän logiikka tuossa kuvan lisäyksessä on, kun väliin heittää pystyyn ja väliin vaakaan??

megaman:
Mulla luomumaasturissa yli 600 nastaa, Suomi Tyres. Mutta talviajot on loppuneet. 🙂

Stara:
Niin se on loppu Lieksa Tyreskin!

Mikäpä sen hienompaa, kun pienessä pakkasessa, auringon paistaessa ja lumen narskuessa  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara -  4.08.2023     kello on 18:41 ---Ps; mikähän logiikka tuossa kuvan lisäyksessä on, kun väliin heittää pystyyn ja väliin vaakaan??

--- Lainaus päättyy ---

Ennen kuvan lataamista tänne muokkaustoiminnolla
 käännät sen oikein ja tarvittaessa rajaat sitä. Sitten tallennus. Tämän tallennetun kuvan lataat. Näin toimii ainakin minulla.

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tietis -  4.08.2023     kello on 14:47 ---En ole asiaan millään tavoin perehtynyt, mutta sanoisin että onhan ne tietenkin tuollaisen kehittäneet. Ilman avustusta ajaminen on ihan peruskauraa akun varaustilasta riippumatta. Silloin kun mennään yli 25 km/h, tippuu avustus pois. Ei se moottori siellä ihmeemmin vastusta. Se raskaus tulee fillarin järkyttävästä painosta.

--- Lainaus päättyy ---
Tuon moottorin ominaisuus on vetää sähkö päällä, kun tehoa ei syotetä pyörii moottori vapaana. Moottorin tyyppi on kestomagneetti moottori jota pyöritetään taajuusmuuttajalla 3-vaiheisella vaihtosähköllä. Jos ei rullatessa tehoa oteta mennään vapaalla kuten perinteinen pyörä. Samoin jos ei tehoa syötetä poljetaan kuten perinteistä pyörää.
Minulla kolme caravan taittopyörää joissa ketjuvaihteet ja takamoottori. Kiikkeriä ovat mutta helppoja ajaa, viisi avustustehoa.

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View