Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpyöräkokemuksia
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.04.2021 kello on 09:39 ---Nyt verrataan niin erityyppisiä pyöriä. Citypyörällä ajetaan kadulla. Mun pyörä ottaa hetkessä 25 km/h maximin ja sen jälkeen veto katkeaa, toivon silloin, että rullaa herkästi, sähköäkin säästyy samalla.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 28x1,75 renkaat ja niin kovana kun pikku kompressorista tulee,ehkä 6-5 bar ja rullaa niin helpolla ;)
Täristäähän se tuossa sepelillä kylätiellä mutta asvaltilla menee niin kepeesti notta ::)
kimi:
Kaupunkirenkaan paine pitää olla yli 4 jotta sillä ajaminen on avustamattomassa sujuvaa. Vierintävastus kasvaa yllättävän paljon jos mennään alle tuon ja sähköavusteisella vaikutus akun kestoon voi olla merkittävä. Läskipyörän rengas on suunniteltu täysin eri paineille
megaman:
Hyvää keskustelua, lyhyen kokemuksen jälkeen omat kokemukset oikean suuntaisia. Thumb
Eilen puunasin varastosta kaivamani hybridin, jonka laitoin toriin. Laitoin siihen 3 bar ja rullasi jotenkin väkinäisesti. Laitan siihenkin vielä 4 bar.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.04.2021 kello on 09:39 ---Nyt verrataan niin erityyppisiä pyöriä. Citypyörällä ajetaan kadulla. Mun pyörä ottaa hetkessä 25 km/h maximin ja sen jälkeen veto katkeaa, toivon silloin, että rullaa herkästi, sähköäkin säästyy samalla.
--- Lainaus päättyy ---
Se on oltava pyörä jokaiselle tarpeen mukaan...
Minä kun ajelen useimmiten hiekkateillä, niin ei siellä voi tavallisilla renkailla ajaa 25 km/h miellyttävästi. Mulla nyt ei tällä hetkellä ole verrokkina, kuin vastaava taittopyörä 20" pyörillä ja tavallisilla renkailla ja ilman sähköä. Oikein pelottaa, että jotain särkyy, kun sillä ajaa kuoppiin. Kovia iskuja välittyy. Tietty jos pyörän halkaisija olisi isompi, niin varmaan olisi pehmoisempi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 28.04.2021 kello on 09:29 ---Ohjekirjan välissä oli tuollasia tarroja ?
Mitähän mä niillä tekisin?
Koneen rungossa on meistettynä kyllä 750W
--- Lainaus päättyy ---
Liimaat sen 750W tekstin päälle. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta