Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pikkuvaunu perheelle
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: MMM - 3.08.2019 kello on 14:17 ---Tuo vaunu on ihan täsmälleen samoilla varusteilla myynnissä suomessa ja saksassa, sillä erolla, että saksan versiossa on jo lähtökohtaisesti enemmän varusteita ja esim. suurempi kantokyky. Kyseessä on siis tuo aiemmin mainittu pefletin halpis malliston suurin. Styrox eristeristä kuulin suomalaiselta myyjältä, ja sen vuoksi niitä hiukan tässä halusinkin mainita
--- Lainaus päättyy ---
Styroxsiakin on monenlaista ja ei taida edes Hymer enää käyttää pohjassaan avonaisella solukolla olevaa.
MMM:
Se menee siis talliin ;)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: MMM - 3.08.2019 kello on 14:17 ---Tuo vaunu on ihan täsmälleen samoilla varusteilla myynnissä suomessa ja saksassa, sillä erolla, että saksan versiossa on jo lähtökohtaisesti enemmän varusteita ja esim. suurempi kantokyky. Kyseessä on siis tuo aiemmin mainittu pefletin halpis malliston suurin.
--- Lainaus päättyy ---
No periaatteessa siis aika sama case kuin itselläni, saksa-tuonti se on tuo omanikin. Tosin akkua ei ollut, vaikka kaapeloinnit yms. sitä varten jo olivatkin => ei ollut kummoinen juttu itse tuota akkuakin systeemiin lisätä :) Ja tosiaan mitä tuota itsekin loppulaskua laskin, niin n. -15% tuo tuli kotimaista ovh:ta edullisemmaksi, mutta tietty tässä kohtaa voi kysyä olisinko ottanut kotimaiseen vaunuuni mm. tuota kok.massan korotusta. Ja taas toisaalta itse käytin välittäjää ja vaunu tuli laivarahtina Vuosaareen, olisiko säästö kenties ollut suurempi jos olisin omatoimisesti hakenut, kenties jopa ajamalla Suomeen itse tuonut, dunno 8)
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 1.08.2019 kello on 14:29 --- Itse en ole ikinä ymmärtänyt noiden jenkkilava-autojen funktiota...
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---ei skodan omistajan kuulukaan ymmärtää. Liian eri maailma
MMM:
No eipä varmaan oo tuossa meidänkään valikoimassa sitten sitä akkua, jos C'go:ssakaan ei ollut. Eipä oo moista missään mainittu. Suomalaisessa esittelyvaunussa se kyllä oli. Kuinka olette tarkemmin selvittäneet vaunujen varustelutasoja, jotta tällaiset mainitsemattomat asiat on tulleet ilmi? Oma lista vai löytyykö sieltä myyjältä sitten kaupantekohetkellä joku tarkempi kuvaus vielä?
Sellainen mutka tässä nyt muutenkin, et en ehkä kuitenkaan pidä tuon "valitun" vaunun peseytymismahdollis uuksia riittävänä. Ja nyt näyttää uusia käytettyjä tulevan myyntiin lähes jatkuvasti. Ollaan nyt kuitenkin lähdössä katsomaan paria käytettyäkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta