Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
A-auton pesu ja vahaus
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 12.09.2011 kello on 19:57 ---Anna tulla nyt vaan, laitan mainossuodattimen päälle ja orientoidun vastaanottamaan tuoteinformaatioita 8)
--- Lainaus päättyy ---
No tuosta voit lukea jotain. Olen aikoinaan satoja kertoja koepessyt mäissä viestissä mainitun aineen rinnalla tällä, ja kertaakaan ei ole tarvinnut häntä koipien välissä lähteä pois. Mutta mä teinkin sitä vain työkseni, harrastajat tietää nämä paremmin! ;D
http://karavaanari.info/index.php?topic=6081.0
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 12.09.2011 kello on 20:12 ---No tuosta voit lukea jotain. Olen aikoinaan satoja kertoja koepessyt mäissä viestissä mainitun aineen rinnalla tällä, ja kertaakaan ei ole tarvinnut häntä koipien välissä lähteä pois. Mutta mä teinkin sitä vain työkseni, harrastajat tietää nämä paremmin! ;D
http://karavaanari.info/index.php?topic=6081.0
--- Lainaus päättyy ---
Tolla lähtee, ei tartte hinkata ;)
MatsOnni:
No jep, aina sitä viisastuu! Voinee tilata siitä linkistä, en vaan huomannut missä päin Suomea tuo myyntipaikka toimii. Täytyy vielä sanoa että enpä oo koskaan tullut ajatelleeksi että pesuaineen levitys pitää aloittaa alhaalta ylös.
JK. Eikun joo, löytyihän se osoite, Otalampi ja jotain semmosta.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 12.09.2011 kello on 20:26 ---No jep, aina sitä viisastuu! Voinee tilata siitä linkistä, en vaan huomannut missä päin Suomea tuo myyntipaikka toimii. Täytyy vielä sanoa että enpä oo koskaan tullut ajatelleeksi että pesuaineen levitys pitää aloittaa alhaalta ylös.
JK. Eikun joo, löytyihän se osoite, Otalampi ja jotain semmosta.
--- Lainaus päättyy ---
Kun levitys tehdään alhaalta ylöspäin, ei tule koskaan valumaraitoja kylkiin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 12.09.2011 kello on 20:33 ---Kun levitys tehdään alhaalta ylöspäin, ei tule koskaan valumaraitoja kylkiin.
--- Lainaus päättyy ---
Näin voi olla.
Itse pesen kuitenkin aina ylhäältä alaspäin. Lika pesun edetessä valuu alaspäin, eikä tarvitse pestä moneen kertaan. Samoin auton likaisemmat kohdat saavat koko ajan valumavettä päällensä ja sitä kautta liottaa likaa alareunasta. Tuntuu hölmöltä pestä vastakarvaan virtausta vastaan.
Valumajälkiä ei yleensä tule, kunhan ei jätä pesun jälkeen kylkiä kuivumaan, vaan huuhtelee välttömästi.
Kukin tyylillään..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta