Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

A-auton pesu ja vahaus

<< < (3/38) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 12.09.2011     kello on 18:02 ---Pinelineä on paljon kehuttu, lienee maineensa veroinen.

Pesu ja vahaus on ajankohtainen muutenkin
kaikille.

Onko tuo pineline tehopesu aine liian
voimakasta pesuainetta tiivistemassoille.?

--- Lainaus päättyy ---

Äläjätä sitä ainetta muhimaan vaan pese osa kerrallaa, seinä - keula-toinen seinä... ja kuuhtele kunnolla. Ei se massoja liuota jos sekoitat ohjeen mukaan

MatsOnni:
"Onko tuo pineline tehopesu aine liian
voimakasta pesuainetta tiivistemassoille.?"

Mun kokemuksen mukaan ei ole, sillä oon pahat paikat pessy jo monessa kulkimessa. Jos jollakulla muuta kokemusta niin kertokoon ihmeessä, Dorotealla saattas olla tietoo tästäkin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.09.2011     kello on 17:40 ---Viikon vaihteessa pesin PineLinen kasviöljypohjaisell a pahimmat. Sen jälkeen välittömästi Autoglymin punaisella vaikeimmat pinttymät. Toki koko auto tuli samalla vahattua.

--- Lainaus päättyy ---

Tällä reseptillä mennään myös täällä. Hyvin toimii.  :D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 12.09.2011     kello on 18:07 ---"Onko tuo pineline tehopesu aine liian
voimakasta pesuainetta tiivistemassoille.?"

Mun kokemuksen mukaan ei ole, sillä oon pahat paikat pessy jo monessa kulkimessa. Jos jollakulla muuta kokemusta niin kertokoon ihmeessä, Dorotealla saattas olla tietoo tästäkin.

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä tietoa, mutta kun muita tuotteita ei saa julkisesti arvostella. Joten antaa nyt satunnaisten käyttäjien kertoa kokemuksiaan. Mulla ei ole entisen ammatin puolesta kuin noin runsaan 30v. kokemus. Siis aika vähäinen! ;D
Ja kun olen jo eläkkeellä niistä asioista.

MatsOnni:
Anna tulla nyt vaan, laitan mainossuodattimen päälle ja orientoidun vastaanottamaan tuoteinformaatioita 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View