Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

A-auton pesu ja vahaus

<< < (25/38) > >>

jermu:
No nyt on projekti aloitettu ja on muuten älytön homma! 5 tuntia teki fiksari tänään töitä ja valmiiksi tuli asunto-osan toinen kylki ja katto kokonaan. Urakka jatkuu maanantaina ja 6 tuntia varattu loppuhommaan, eiköhän se siinä valmistu. Onneksi kaveri nuita työkseen tekee ja itse olin seuraneitinä niin kustannukset pysyy järkevänä. Tuskin tuota olisi muuten nuin vimpanpäälle raskinut teettää.

Nyt voi omasta kokemuksesta suositella hyvin hellävaraista myllykäsittelyä. Hienoimmalla laikalla ja aineella aika varovaisilla kierroksilla kävi pinnan läpi kertaalleen. Colliniten vaha kylkeen, se ei peitä eikä kiilloita vaan ainoastaan suojaa. Jetseal pinta kattoon ja alkoviin.
 Lopputulokseen olen tosi tyytyväinen. Myllytyksellä kaikki haalistuneet tarratkin muuttui kuin uusiksi, vaikka niiden vuoksi eniten pelkäsin! Suurin osa oksien yms. tekemistä naarmuista hävisi ja ainakin häivyttyi. Ihan kokonaan karkeammilla aineilla/laikoilla niitä ei edes uskaltanut yrittää ottaa pois.
Kyllä näköjään ammattimies tietää mitä uskaltaa millekkin pinnalle tehdä. Nyt on sitten maalipinta lähes uuden veroinen ja suoja päällä talvea varten. Ensi kesänä ehkä laitetaan kestopinnoite jonka pitäisi kestää 3 vuotta. Kallista tököttiä, mutta toisaalta ei tarvi joka vuosi teettää. Itse kun en kuitenkaan pysty tuota vahailemaan.

Kuvaa todistusaineistoksi valmiista kyljestä jossa enemmän oli naarmua, käsittelemätön perä näyttää aika mattapintaiselta.

Tomppa35:
Todella hieno kiilto on kulkimessa ;D

Duster:
Hommasin tommosen kylmälaukkua muistuttaavn autopesurin, hyvä tuolla oli autoa huuhtoa/pestä eikä oo pahan kallis Thumb

http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-nikkarointi/autotarvikkeet/auton-hoito-ja-pesuaineet/korin-pesu-ja-hoito/airam-12-v-autopesuri/p/2639628/
Anteex pitkä linkki :o

Hutikuti:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 28.08.2015     kello on 11:10 ---Hommasin tommosen kylmälaukkua muistuttaavn autopesurin, hyvä tuolla oli autoa huuhtoa/pestä eikä oo pahan kallis Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-nikkarointi/autotarvikkeet/auton-hoito-ja-pesuaineet/korin-pesu-ja-hoito/airam-12-v-autopesuri/p/2639628/
Anteex pitkä linkki :o

--- Lainaus päättyy ---
Tilasin samanlaisen ;D. Mökillä käyttöä kun ei painevettä ole. Hinta ei paha. Kiitti vinkistä Thumb

88k5:
^
No, on hinta kohdillaan.

Idea vastaava kuin Karavaanarin Painepesurissa - erona taitaa olla, että on honkkarin malli on akuton. Tuota akullista on tullut raahattua mm. hautakivipesuun.. Mullahan tuo asustaa m-auton toisen 11kg pullon paikalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View