Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
A-auton pesu ja vahaus
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.07.2015 kello on 13:14 ---Minulta kerran rekkoja pesevä henkilö suhautti vaununp*****si
Liuottimet tuhosi tiivisteet ja vedet sisällä. No siitä kai kohta 30 vuotta.
--- Lainaus päättyy ---
Mites vaunun korvaus meni ?
K.E.V:
No omassa p**staskussa tuntui. :(
Siit on aikaa, vaunukin vanha ja hyvin meni vaihdossa, valitin jotta olivat mulle huonon myyneet kun näin pian seinä märkä.
Oli sama paikka missä vaihdoin kuin ostaessani edellisen. Solkun 55TT
Heillä oli oma huolto, eiköhän sen korjanneet
jermu:
Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta asuntoauton myllytyksestä? Sillä käsittelyllä kun saa melko kehnon näköisen maalipinnan uuden veroiseksi henkilöautoissa.
Ei vaan taida uskaltaa matkailuautoa yhtä raskaasti myllyttää kun siinä syntyy aikamoinen lämpö laikan alle, siihenhän koko homma perustuu. Ei taida alumiini ja liimaukset siitä lämmöstä tykätä.
Huomenna oma Hymeri menossa vahaukseen ihan ammattimiehelle, mutta hänelläkään ei kokemusta as.autoista.
Menee vaan käsipelillä aikaa ja rahaa. Päivä siihen on varattu ja tarkoitus hoitaa asunto-osa ihan käsin ja kevyesti koneella kiillottaen. Eiköhän silläkin nuo oksien yms. aiheuttamat kevyet pintanaarmut katoa ja saapahan vähän maalille suojaa talven suolakylpyjä varten.
K.E.V:
Itse en menisi kuulapeltiä myllyllä pyöräyttämään. Menee puhki alta aikayksikön.
Lasikuituiset keulaosat jne tulee myllyllä uudenveroiseksi.
jermu:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.08.2015 kello on 16:37 ---Itse en menisi kuulapeltiä myllyllä pyöräyttämään. Menee puhki alta aikayksikön.
Lasikuituiset keulaosat jne tulee myllyllä uudenveroiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa ajattelin. Omassa on sileät kyljet, mutta sama juttu taitaa olla siinäkin. Pelkona tosiaan myös se että alumiini irtoaisi eristeistä kun lämpiää. Pitää ainakin nyt ottaa varmanpäälle ja mennä perinteisellä tyylillä asunto-osa hinkaten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta