Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (70/176) > >>

Aakku:
Nyt normalisoitui häkävaroittimen näyttö...

Avasin pakun molemmat sivuovet auki ja häkäpitoisuus laski minuutissa. Varoitin rauhoittui ja ainoastaan vihreä ok toimintavalo vilkahtaa harvakseltaan.
Oletan, että varoitin on hyvinkin tomintakuntoinen ja reagoinnin syynä oli maasturin pakokaasu. Äsken säädin vielä vanhuksesta sytytystä ja kyllä sieltä putkesta tulee kyllä sellainen vanhanajan käry.
En usko akunlatauksella olevan vaikutusta ainakaan tällä kertaa. Akkulaatikossa oli hajutonta ja akkukin viileä latauksen jäljiltä.

Karabiilisti:
ei siellä pakussa ollut päällä jääkaappi tai lä'mmitys?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  2.06.2022     kello on 12:43 ---ei siellä pakussa ollut päällä jääkaappi tai lä'mmitys?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut...

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  2.06.2022     kello on 12:16 ---Vapautuuko siinä akunlatauksessa ilmoille jotain, mihin häkävaroitin mahdollisesti reagoi?

--- Lainaus päättyy ---
Saman teki minullakin kun vaunun akku hajosi ja alkoi pukata höyryjä ulos.
Häkävaroitin alkoi huutamaan.Minulla on vaunussa perinteinen Matti-laturi.Taitaa olla 7A vehje.

megaman:
Matti on edellen hyvä. Mulla on sama 7A Matti myös, mutta koklasin älylaturilla syöttää akkuun virtaa välillä. Huonoin tuloksin. 😂

Nyt mulla ei ole akkua kiinni ollenkaan, vaan tuo exiden laturi on virtalähdetilassa ja 12V vermeet toimii sillä tarvittaessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View