Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 16.04.2022 kello on 07:39 --- Minulla on Waze- sovellus puhelimessa. Ihmettelen sitä että miten se voi "tietää" hyvin nopeasti rakenteilla olevien risteysalueiden tilapäiset liikennejärjestelyj en kiertotiet?
Seuraako navigaattorin ohjelma liikenteen ajoreittiä, siis liikennettä ja kun riittävän monta autoa siirtyy kulkemaan tiealeeen ulkopuolta "metsän kautta" samaa uraa niin navigaattori siirtää ajotien uuteen paikkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Wazessahan on paljon toimintoja jotka on käyttäjien ilmoittamia juttuja. Myös tarkistukset niihin. Ja seuranta. Siksi se ilmottaa että edessä poliisi, ja kysyy onko vielä paikalla.
Aakku:
Ei ku sellaista vaan...
Häkävaroitin alkoi vilkuttaa arvoa 35 jotakin retkipakussa. Ei kuitenkaan hälyttänyt. Mitäköhän se yritti kertoa?
Kysymyksessä on joku halpa Motonetistä hommattu kapistus. Epäilen laitteen epätarkkuutta, mutta kun se ei ole sitä aikasemmin tehnyt. Avotulta autossa ei ole ollut koskaan ja ainoa poikkeava toimenpide on akkujen lataus viime yön ajan.
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 2.06.2022 kello on 11:15 ---Ei ku sellaista vaan...
Häkävaroitin alkoi vilkuttaa arvoa 35 jotakin retkipakussa. Ei kuitenkaan hälyttänyt. Mitäköhän se yritti kertoa?
Kysymyksessä on joku halpa Motonetistä hommattu kapistus. Epäilen laitteen epätarkkuutta, mutta kun se ei ole sitä aikasemmin tehnyt. Avotulta autossa ei ole ollut koskaan ja ainoa poikkeava toimenpide on akkujen lataus viime yön ajan.
--- Lainaus päättyy ---
Onko käyttöikä tullut täyteen? Minulla on häkävaroittimessa käyttöika 7 vuotta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 2.06.2022 kello on 11:36 ---Onko käyttöikä tullut täyteen? Minulla on häkävaroittimessa käyttöika 7 vuotta.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on melko uusi varoitin. Olisikohan alle puoli vuotta vanha...
Nyt tuli mieleen, että eilen ehtoolla käytin Willys-Jeeppiä lähellä avoimia tallin ovia. Voisikohan siitä pakokaasua leijunut pakuun? Siitäkin on jo aikaa kulunut yli puoli vuorokautta. Tietty, jos varoittimessa olisi joku muisti, johon se olisi jäänyt talteen.
megaman:
Vapautuuko siinä akunlatauksessa ilmoille jotain, mihin häkävaroitin mahdollisesti reagoi?
Mulla meni vaunusta vapari-akku piloille, niin koko vaunussa oli sietämätön viemärin haju.
Testivoittaja "älylaturi" latasi vaan menemään. Samalla laturilla elvyttelin veneen vanhaa startti-akkua, tuloksena kuuma ja pullistunut akku. Tiedä sitten onko yhteensattumaa, mutta luotto meni Exide 7/12 laturiin.
Liiterin 5A laturi vaikuttaa hyvältä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta