Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (49/176) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.12.2021     kello on 09:59 ---Mikä tuosta mun pyörästä sitten tuli kun hybridipyörään laitoin sähkömoottorin?

--- Lainaus päättyy ---
Sarjahybridi ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  4.12.2021     kello on 08:20 ---Tässä mietin, että jos noin vuoden välein joutuu lisäämään ainetta Alden paisuntasäiliöön pari desiä, niin lasketaanko tuo vielä normaaliksi? Kait se automaattinen ilmausventtiili vähän yskäisee nestettäkin pihalle? Pannu on kyllä ollut yhtä soittoa päällä jo toista vuotta..

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ei se mullakaan ole täysin tiivis  :laugh:
Kun kerran vaatekaapissa talvipakkasilla haistaa kuuman paisarin, nii jostain ne ödöörit tulee - siis nesteestä..
Säiliön yhteestä lähtee oma letku jonnekin lattian läpi, mutta niin lähtee korkin kumiläpiviennistäki n (vispilän paikka) letku..
Tämmöinen avoimella paisarilla (ei kehitä siis painetta), joka on tarkoituksella systeemin korkeimmalla paikalla, haihduttaa kyllä ajan oloon.

elwari:
^
Joo, täällä vaatekaapista tuli sähkökaappi, on akut ja laturit ja laitekohtaiset sulakeautomaatit, onneksi ei vielä ainakaan ole haissut sähkö  :D Taitaa olla reilu vuosi, kun pumpun vaihdoin pannun kylkeen ja silloin viimeksi lisäsin.

Yrjö:
  Onko tumman bemarin kuskeilla ehdoton kielto käyttää valoja nokassa/ perässä päivällä/hämärässä/ vesi tai lumisateessa.
  Tässä lauantaina kun ajelin Kaarinaan, Jokioisilla oli reissun toine lumipyry.
  Toivon että mulle vilautetaan kaukovaloja kun udohdan valojen pistämisen, itse myös usein teen niin pimeille vastaan tulijoille.
  Niin tein myös Jokioisilla tummalle, pimeelle bemarille, vastaukseksi tuli nokan täydeltä valoa, nokka jäi pimeäksi, niin peräkin.
  Näitä on sattunut ennenkin ko. merkkisillä kuitenkin ehdoton enemmistö, muita merkkejä vain vähän.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 10.12.2021     kello on 20:25 ---  Onko tumman bemarin kuskeilla ehdoton kielto käyttää valoja nokassa/ perässä päivällä/hämärässä/ vesi tai lumisateessa.
  Tässä lauantaina kun ajelin Kaarinaan, Jokioisilla oli reissun toine lumipyry.
  Toivon että mulle vilautetaan kaukovaloja kun udohdan valojen pistämisen, itse myös usein teen niin pimeille vastaan tulijoille.
  Niin tein myös Jokioisilla tummalle, pimeelle bemarille, vastaukseksi tuli nokan täydeltä valoa, nokka jäi pimeäksi, niin peräkin.
  Näitä on sattunut ennenkin ko. merkkisillä kuitenkin ehdoton enemmistö, muita merkkejä vain vähän.

--- Lainaus päättyy ---
Ei niillä ole vilkkujakaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View