Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (48/176) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 10.11.2021     kello on 08:04 ---   Takavuosina oli noita jonkin verran suomea puhuvia italialaisia, joilla suomalainen vaimo. ;D Ne myivät messujen jälkeen näyte agrekaattia halvalla.
  Eilen osui kohdalle jo toinen joka lupasi ilmaiseksi messuilta jääneen agrekaatin, vaikka luuloni mukaan messuja täällä ei ole lähiaikoina ollut ( en tarkistanut).
   Mikähän "koira tähän on haudattuna"?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 10.11.2021     kello on 08:12 ---Se ettei sillä laitteella tee yhtään mitään.

--- Lainaus päättyy ---
  En minä kyllä ymmärrä että miksi ilmaista pitää kiertää tarjoamassa?
  Minulla Kroatiassa oli polkupyörän myynti viisi vuotta sitten edessä, kun ostin pyörälleni vain menolipun.
  Ellen olisi saanut kaupaksi, olisin jättänyt sen hiukan harkitumpaan paikkaan, kun sähköpotkulaudat nykyisin. :laugh: Ehkä kääntällä kirjoitetun lapun:"Löytäjä saa pitää". Kaupaksi se meni kuitenkin, vajaan parin vuoden päästä se sitten varastettiin, ilmeisesti---ei huono.

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.11.2021     kello on 21:21 ---Hybridi on päivän sana?
Työpaikoilla on käytössä hybridimalli (jankataan juuri A-studiossa) ja Valko-Venäjä ajaa hybridimallia Puolan rajalla.
Mulla oli joskus hybridipyörä. Omasta mielestä nykyinen sähköpyörä on aito hybridi, koska siinä on kaksi moottoria.

--- Lainaus päättyy ---
Kun toimittaja keksii yhden sanan sitä käytetään myös asiayhteyteen sopimattomissa paikoissa.

megaman:
No nyt siellä on Hybridiosaamiskesku ksen edustaja töllössä.  :o

elwari:
Tässä mietin, että jos noin vuoden välein joutuu lisäämään ainetta Alden paisuntasäiliöön pari desiä, niin lasketaanko tuo vielä normaaliksi? Kait se automaattinen ilmausventtiili vähän yskäisee nestettäkin pihalle? Pannu on kyllä ollut yhtä soittoa päällä jo toista vuotta..

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.11.2021     kello on 21:21 ---Hybridi on päivän sana?
Mulla oli joskus hybridipyörä. Omasta mielestä nykyinen sähköpyörä on aito hybridi, koska siinä on kaksi moottoria.

--- Lainaus päättyy ---
Mikä tuosta mun pyörästä sitten tuli kun hybridipyörään laitoin sähkömoottorin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View