rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mikä hyvä painepesuri  (Luettu 1375 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Engineering journeyman
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #30 : eilen kello 00:19 »
Minulla on tuo Boschin pieni pesuri.Kätevä vaikka puskaparkissa kun ei vaadi vesijohtoa.Itseimev ällä pumpulla saa vaikka järvestä veden.
Tosin ei tuota mukana ole kuskattu.Kuitenkin mökillä käytössä kun ei ole vesijohtoa niin tynnyristä saa veden ja Kiporista sähkön.Suosittelen.
https://www.bosch-diy.com/fi/fi/p/pitkaellae-suutinvarrella-varustettu-easyaquatak-100-06008a7e01-v50058

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:56
  • Savo
« Vastaus #31 : eilen kello 07:04 »
Mulla oli Nilfisk...

Se toimi ihan hyvin neljä vuotta, mutta tänä keväänä alkoi pätkiä käynnistys. Kun helppasi liipasimesta, niin se oikeaoppisesti sammutti moottorin, mutta ei käynnistynyt kuin häristelemällä. Vein sen liikkeeseen, kun siinä oli 5 vuoden takuu. Maksoivat koko kauppasumman täysimääräisesti takaisin. Ei kuulemma neljä vuotiasta enää aleta korjaamaan.
No minä hain hyllystä uuden pesurin ja nyt mulla on taas uusi Nilfisk 5 vuoden takuulla. Totesin kaupassa, että mielestäni aika reilua.
Sanoiko liike näin että takuu on taas 5 vuotta, yleensä takuu ei jatku uutta aikaa mutta jos näin ovat sanoneet niin hyvä vain.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:54
« Vastaus #32 : eilen kello 09:27 »
Sanoiko liike näin että takuu on taas 5 vuotta, yleensä takuu ei jatku uutta aikaa

Se on toisaalta kummallista.
Jos laitteen käyttöikä pitäisi olla vuosia, niin takuun (  :laugh: ) päätyttyä joutuu sitte tappelemaan virhevastuun kanssa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:05
  • Vaunulla mennään.
« Vastaus #33 : eilen kello 09:47 »
Jos on saanut rahat takaisin ja ostanut uuden. Niin tottakai uudessa uuden takuut. On eri asia jos rahaa ei olisi liikkunut.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:24
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #34 : eilen kello 09:49 »
Tuo oli kyllä hyvin hoidettu siltä liikkeeltä, tuli sivusta seuraajallekin hyvä mieli :)

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything