Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic c 3400 ei käynnisty

<< < (2/9) > >>

Pohjanperän pappa:
Minulla oli c 6000 .ssa  samanlaisia ongelmia. Enkä saanut vikaa korjattua. Ostin uuden samanlaisen ja nyt pelaa.

Latenight:
Kiitos viestistä. Pakko yrittää vielä etsiä vikaa. Monen vuoden seisonut auto piti muutenkin käydä ihan kokonaan läpi ja kaikki muut oon saanut pelaamaan. Vaikka enhän mä tiedä onko lämmitin pelannut kun auto on jäänyt seisomaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Latenight - 29.06.2019     kello on 09:16 ---Kiitos viestistä. Pakko yrittää vielä etsiä vikaa. Monen vuoden seisonut auto piti muutenkin käydä ihan kokonaan läpi ja kaikki muut oon saanut pelaamaan. Vaikka enhän mä tiedä onko lämmitin pelannut kun auto on jäänyt seisomaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kun kokeilet käynnistää niin kuuntele pakoputken päästä, että antaako kipinää. Jos antaa niin vika voi olla myös jumiutuneessa kaasuventtiilissä. Käynnistettäessä voi koputella kelaa vaikka ruuvarin kahvalla.

Latenight:
Joo mun mielestä antaa kipinää kun kuuluu muutaman sekunnin ajan "siristystä" ihan semmoista kuin sähköinen sytytin pitää ja juuri  ennen kuin punainen valo syttyy ja kaikki toiminta loppuu. Siksi ajattelinkin että kaasu puuttuu nyt pelistä. Kelatesteri jäi toiseen työkalupakkiin ja en kotoa löytänyt toista testeriä. Yritän vielä tänään etsiä niin näkis että onko Kelat vetäneenä. Mutta se jumitus voisi olla syynä. Siksi haluisin purkaa kaasun syöttöpuolen.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Latenight - 29.06.2019     kello on 10:04 ---Joo mun mielestä antaa kipinää kun kuuluu muutaman sekunnin ajan "siristystä" ihan semmoista kuin sähköinen sytytin pitää ja juuri  ennen kuin punainen valo syttyy ja kaikki toiminta loppuu. Siksi ajattelinkin että kaasu puuttuu nyt pelistä. Kelatesteri jäi toiseen työkalupakkiin ja en kotoa löytänyt toista testeriä. Yritän vielä tänään etsiä niin näkis että onko Kelat vetäneenä. Mutta se jumitus voisi olla syynä. Siksi haluisin purkaa kaasun syöttöpuolen.

--- Lainaus päättyy ---

Kaauventtiili tulee pois kun irroitat ne kaksi ruuvia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View