Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic c 3400 ei käynnisty

<< < (9/9)

Latenight:
Onkohan joku viesti jäänyt multa lukematta tai saamatta.. En tiennyt että on joku aikataulu..?!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Latenight -  6.07.2019     kello on 21:48 ---Onkohan joku viesti jäänyt multa lukematta tai saamatta.. En tiennyt että on joku aikataulu..?!

--- Lainaus päättyy ---

Kun tarjoan korjausta niin minulla on aikataulu johon sen sovitan. Mielestäni ei ole mitään ongelmaa. Oletin että lähetit sen minulle kun juteltiin. On hieman kiireitä korjauksien suhteen. En minä tälle mitään voi.

Latenight:
Okei. Joo kyllä mä oisin ilmoittanut jos lähetän jotain ja mielellään varmistan vielä että se sopii ihan puhelin soitolla ennen lähettämistä, kun voi olla etten käy netissä muutamaan päivään jos olen merillä. Ja tällä hetkellä olen eri puolella Suomea mitä auto on.  Pahoittelut sekaannuksesta.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Latenight -  6.07.2019     kello on 22:07 ---Okei. Joo kyllä mä oisin ilmoittanut jos lähetän jotain ja mielellään varmistan vielä että se sopii ihan puhelin soitolla ennen lähettämistä, kun voi olla etten käy netissä muutamaan päivään jos olen merillä. Ja tällä hetkellä olen eri puolella Suomea mitä auto on.  Pahoittelut sekaannuksesta.

--- Lainaus päättyy ---

Nauti lomailusta, Noi kerkiää hoitamaan myöhemminkin. Thumb

Latenight:
Kiitos paljon. Kyllä kotiolot aina työolot voittaa mutta kyllä oikeissa töissä pääsee helpommalla. Loma ajat on mulle kiireisintä aikaa kun o pirusti omia hommia. Niin paljon mukavampaa tehdä niitä aamusta iltaan kuin sitten sen normaali 10h työpäivän jälkeen väsyneenä yöhön asti..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View