Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
5-tosvaihde Volkkari LT 28 alustaan
aaoulusta:
opelissa aikoinaan vaihdoin kardaanin ristikon mutta toisesta syystä, enempi olen minäkin tuosta renkaiden tasapainosta, ei sitä tarvi talavellakaan olla lunta vanteissa niin jo se tuntuu jossain vauhdissa
RR:
Laatikkojen välitykset on alkaneet mennä huonompaan suuntaan ilmeisesti päästöpolitiikan takia. Uudessa sprintterissä on 6 vaihdetta, 1. on pitkä ja kutonen turha, kun rajotin puhaltaa pelin poikki yhdeksässäkympissä. Tasasella myötätuuleen voi kutosta käyttää, muuten ei. Vanhassa oli ryömintä+4 eteen. Ei sitäkään voinut liikaa kehua, mutta eipä tarvinut luistattaa kytkintä.
Matkailumasiinassa ryömintä+4, mutta siten, että yli kolmenkympin vauhdissa käytössä on enää 2 vaihdetta, toinen vedättämällä melkein 70 ja vitosella loput.
Hyviä ei oo oikein mikään noista, etenkin kun matkailumasiinassa ei ole kauheesti vääntöä tarjolla 70-80 välillä, paras on ajaa joko kuuttakymppiä tai sitte 85+. Mutta pakulla vedetään usein kärriä ja tuo ryömintä tai edes joku sentapainen on kyllä ehdoton.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 16.10.2011 kello on 19:13 ---Mulla oli mersussa sama juttu ja siihen autoi renkaiden vaihto/tasapainotus.Mutta saataa olla myös kardaani epätasapainossa tai rihlat jumissa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Epäilisin kardaanin tasapainotusta,mutta ihmetyttää,miksi se täristää taajaama nopeuudella,muuten ei ??
olalaa:
joo se oli mulla kans 40-55 km/h kun täristi.Myös jarrulevystä saataa olla kiinni ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.10.2011 kello on 19:50 --- Epäilisin kardaanin tasapainotusta,mutta ihmetyttää,miksi se täristää taajaama nopeuudella,muuten ei ??
--- Lainaus päättyy ---
Entäs kun heität vapaalle, täristävässä nopeudessa. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta