Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
5-tosvaihde Volkkari LT 28 alustaan
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.08.2011 kello on 16:57 --- Ja se ei ollut kardaanirikko,vaan jarruputken katkeaminen,kait ne putket on uudemmissakin,mutta aika syö !! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pois se minusta, että sortuisin viisasteluun ::)
Korkeintaan saatan suoltaa pientä kevyttä sarkasmia ;D
Ei reissua ilman remonttia. Minullakin oli aijemmin tuollainen 1980-mallia oleva pommikone ja tämä nykyinen vanhenee vinhaa vauhtia.
Juu kotoa lähtiessä kardaani, vai kannatinlaakeri tai ristikko. Reissussa sitten jarruputket, ym, ym
Ja ei reissua ilman remonttia ;D ;D ;D
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 23.08.2011 kello on 12:09 ---Kaveri osti tuollaisen vain nelivaihteisen LT 28 1982 pommikoneen, pienellä Knaussin kopalla ja miettii miten saisi kieroksia pudotettua matka-ajossa. Onko mahdollista laittaa 5-vaihde vai miten onnistuu perävälityksen muutos?
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa kysellä myös volvon laatikoita.
perho-ukko:
Asiaa sivuten,minulla on Wokkelossa outo vika,kun ajaa neljää kymppiä,ei täristä,mutta viiden kympin vauhdissa täristää ,kun vauhti nousee kuuteenkymppiin,tärinä loppuu!! Kaikki ristikot on vaihdettu,samoin tukilaakeri,epäilisin viallista ristikkoa,tai epäkeskeisyyttä,ristikot Motonetilta !!!
Pekka:
Tasapainotus auttaa ja samalla selviää ristikoiden kunto. Jäikö joku jäykäksi?
Motonetin osat tuskin syyllisiä.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.10.2011 kello on 17:02 --- Asiaa sivuten,minulla on Wokkelossa outo vika,kun ajaa neljää kymppiä,ei täristä,mutta viiden kympin vauhdissa täristää ,kun vauhti nousee kuuteenkymppiin,tärinä loppuu!! Kaikki ristikot on vaihdettu,samoin tukilaakeri,epäilisin viallista ristikkoa,tai epäkeskeisyyttä,ristikot Motonetilta !!!
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli mersussa sama juttu ja siihen autoi renkaiden vaihto/tasapainotus.Mutta saataa olla myös kardaani epätasapainossa tai rihlat jumissa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta