Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpotkulaudat

<< < (3/13) > >>

Aakku:
Mites te tuollaisen akkua latailette...?

Itse lataan normaalisti pihalla. Sisätiloissa vain, jos olen itse maisemissa.

Majuri:
Sisällä oon lataillut. En kyllä uskalla jättää valvomatta.

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  6.06.2019     kello on 22:14 ---hieman lakijuttua tähän; mulle ei ole koskaan auennut, miksi noi saa kulkea omatoimisesti mutta sähköfillarit ei saa kulkea ilman polkemista? mihin se mahtaa perustua.

--- Lainaus päättyy ---

Totta, kumma että virkamies ei vaadi säännöllistä potkuttelua sähkövoiman ulossaamiseksi...  ;D
Varmaan asiaan tulee muutos, kun huomaavat epäkohdan.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  8.06.2019     kello on 08:18 ---Totta, kumma että virkamies ei vaadi säännöllistä potkuttelua sähkövoiman ulossaamiseksi...  ;D
Varmaan asiaan tulee muutos, kun huomaavat epäkohdan.

--- Lainaus päättyy ---

niinpä, tai ainakin tasapuolistaisivat lain että kaikki saa kulkea sitten sen 25kmh ilman fyysisiä ponnisteluja. Kai se jossain luki, että penkki on se ratkaiseva tekijä. noissa kun ei ole penkkiä niin saa kulkea sähkövoimalla... no en mä tiedä miten se sitten eroaa onko penkki tai ei, jos jonkun nilkoille ajaa.

suurin ristiriitaisuus on noi  "fat-sähköpotkulaudat"(vai miksi niitä kuuluu kutsua?) niissä on penkit kuin fillarissa, mutta silti kulkevat sähkön voimalla 25kmh.

mutta fillari vaatii samassa tilanteessa liikennevakuutuksen  :o

Raksaus:
Kummallista on myös se, että tuon iäyttö käsittääkseni ei vaadi kuljettajalta yhtään mitään. Ei liikennesääntöjen osamista, ei ikärajoitusts eikä käsittääkseni kypärää. Eli nelivuotias poika saa ajaa periaatteessa tuollaista härveliä joka käytännössä on sähkötoiminen mopo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View