Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Uusi tabletti, mutta mikä?

<< < (3/4) > >>

armas ujomieli:
Se on siinä, hyvä ja edukas Thumb

K.E.V:
Minä en koskisi edes tikulla. Ostaa laite jonka toiminnot lamaantuu päivitys ja appipuutteiden vuoksi pian.

TravelMaster:
Mulla on ollut käytössä jo kymmenisen vuotta iPad. Ensin isompi ja nyt pienempi. Sillä hoituu matkalla kaikki toiminnot. Kuvientallennukset, kameravalvonta, textailut yms kallishan se on mutta ensimmäinen oli kuusi vuotta ja tämäkin jo kohta neljä. Radion ja musiikit kuulen erillsen JBL:n kaiuttimen kautta ja ääni on hyvä. Tässä on myös simkortti joka toimii jos ei ole wifiä. Tähän olen tyytyväinen vaikka kotona on vielä vanha läppäri pölyyttymässä.

Karabiilisti:
Vehkeet missä on ompun kuva kyljessä on tupla-triplahintaisia muihin samantasoisiin nähden mutta onhan sillä tiettyä statusarvoa.

Ja varmaan ihan toimiviakin... mutta jos etsii edukasta niin on väärällä osastolla...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: TravelMaster - 24.05.2019     kello on 09:59 ---Mulla on ollut käytössä jo kymmenisen vuotta iPad.

--- Lainaus päättyy ---

Et varmaan lukenut aloittajan toivetta ?

--- Lainaus ---Tarviin siihen kamerasta kuviensiirtomahdoll isuuden (usp liitin)
Gogle ja picasa kuvienkäsittelyyn.
Paikka sim kortille ja muistikortille.
Ehdottomasti sen tulee olla edullinen.
--- Lainaus päättyy ---

purastussa fiblussa noista mikään ei täyty

Tässä olisi

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/57939/ksxhb/Lenovo-Tab-P10-10-1-32-Gt-WiFi-LTE-tabletti-musta?list=OZCYkRhjgpWNZD92hoMo1hyA9t9xJByho1LDhyTly5cdG15cdDthyTJjho6LW5Mqpbz

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View