Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Uusi tabletti, mutta mikä?
vesako:
Tekis mieli uutta konetta joko tabletti tai 10 tuuman läppäri.
Tarviin siihen kamerasta kuviensiirtomahdoll isuuden (usp liitin)
Gogle ja picasa kuvienkäsittelyyn.
Paikka sim kortille ja muistikortille.
Ehdottomasti sen tulee olla edullinen.
Huawei tabletin hinta saattaa pudota kohtapuolin
paljonkin? vaan toimisiko se pidemmän päälle kuitenkin?
armas ujomieli:
Huaweita kans aatellu josko sais pian halvalla ;D Honorin puhelin ollu 3v ja ollu tyytyväine, hyvä hinta-laatusuhde. Läppäriä ei oo ollu yli 5v, tabletilla hyvin pärjäilly. Tosin jaksa sitäkään enää pahemmin käyttää, kaikki hoituu luurillakin.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 23.05.2019 kello on 18:52 ---Huaweita kans aatellu josko sais pian halvalla ;D Honorin puhelin ollu 3v ja ollu tyytyväine, hyvä hinta-laatusuhde. Läppäriä ei oo ollu yli 5v, tabletilla hyvin pärjäilly. Tosin jaksa sitäkään enää pahemmin käyttää, kaikki hoituu luurillakin.
--- Lainaus päättyy ---
Huawei houkuttelis kun tietäis tulevasta vähän enemmän.
Mulla oli aikoinaan 10 tuuman läppäri josta tykkäsin kovasti,
ja niin tykkäs nuoretkin joten jäin ilman.
Nyt on tuo vanha omena tabletti joka ei vastaa
toiveitani. Sen antoivat tilalle.
K.E.V:
Itse unohtaisin huihain. Epävarmaa sen päivityksien ja ohjelmien tarjonta näillänäkymin.
wonderer:
Kannattaa miettiä, mitä laitteelta haluaa. Minulla tällä hetkellä on iPad 12.9 tuuman tabletti, joka hoitaa erillisellä näppäimistöllä myös täysin kannettavan tarpeet. Navigaatio, musiikkisovellukset bluetoothin kautta ja netin käyttö myös. Äänenlaatu tuossa myös hyvä, tosin tabletilta varsinaisen soittimen kautta ajettuna parempi. Varmaan autossa myös kännykkä voi toimia monissa noissa funktioissa ihan hyvin. Silti iso näyttö helpottaa kyllä erityisesti navigoinnissa. Kuvat siirtyy järkkäriltä ja kännykältä pilvisovellukseen. Kuvien käsittely onnistuu kyllä myös esim. Lightroomin kautta hyvin. Hintaa tuolla on kyllä toista tonnia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta