Laita YV:llä yhteystiedot niin sovin sitten tarkemmin.
Laita YV:llä yhteystiedot niin sovin sitten tarkemmin.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Laita YV:llä yhteystiedot niin sovin sitten tarkemmin. Varmaan standardi, sama kun mulla Timcossa . Voin tuoda joku päivä Hyvinkäälle ohi kulkiessa. Ei maksa mitään. Tuo siis johto jossa toinen pää käy agreen ja toisessa päässä hauenleuat akkuun.Eikai sitä 12v syöttöä lataukseen ole tarkoitettu? Vai miksi akkuun? Eikai sitä 12v syöttöä lataukseen ole tarkoitettu? Vai miksi akkuun? Mulla ainakin akun latausta varten.... Eikai sitä 12v syöttöä lataukseen ole tarkoitettu? Vai miksi akkuun? Agren käyttöohje sanoo sen olevan tarkoitettu vain ja ainoastaan siihen tarkoitukseen.
Eikös se ole virtalähde 12v. Lataukseen tarvitsee yli 14v. En kylläkään ole sata varma. Voisi kokeilla mitata mitä sieltä tulee. Lataukseen tuo on tarkoitettu. Mitähän tulee halpis 4A akkulaturista. Ei varmaankaan kummoisia... tommonen? https://www.pihakone.fi/latausjohto-honda-eu10eu20eu22eu30em30-p-88805.html mulla ainakin omassa aggressa tommonen. onko se sellainen missä on kaksi lattaliitintä, toinen vaakatasossa ja toinen pystyssä? No sehän on just tommonen. Sivuja: [1] Siirry ylös
|