Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.
Ossi66:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.05.2019 kello on 08:35 --- Meilläkin 3x bichon frisé pojat matkustelee sulassa sovussa
Ja mikä parasta, tämä rotu on täysin allergiavapaa, jopa koira-allergikot tulevat näiden kanssa toimeen.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa kuitenkin huomioida oikeasti koira-allergiset ihmiset. Mikään koira ei ole "täysin allergiavapaa", silloin kun kohdalle sattuu se oikeasti allerginen henkilö.
Yksi kaveri on allerginen meidän koiralle, vaikka myös Coton De Tulear on "allergiavapaa" rotu ;)
Meillä perheessä tuli myös pieniä oireita aikanaan rotuun tutustuttaessa, mutta uskoimme siedätyksen voimaan ja se kannatti Thumb
Karabiilisti:
mitä iloa niistä kakkapusseista on jossei ole paikkoja mihin niitä laittaa...
isompi saaste ne pussit on maassa...
Naussi:
Minä samoillen metsissä. Saksanpaimenkoira on monesti irti. On eläinrääkkäystä, jos noi energinen koira ei saa tehdä lajilleen tyypillisiä asioita. Samoin tulee koulutettua sitä koiraa samalla. Ihan perustottelevaisuut ta. Koiran p*ska hajoaa luonnossa. Pienempi hiilijalanjälki kuin yhdelläkään poltetulla diesel litralla. Nyt on moni älypää alkanut keräämään kakat pussiin ja heittää sen metsään tai jättää puun oksalle. Joten jätetäänkö tämä koira-asia.
Hesus:
Mua kiinnostais se lakiteksti, jossa sanotaan että parkkialueella saa nukkua asuntovaunussa, kunhan ei veivaa tukijalkoja.
Taitaa olla joku mutu-laki? En itse ainakaan ole mistään löytänyt lakitekstiä, jossa niin sanotaan.
Kumpikohan on enempi haittaavaa, caravaanari parkkialuuella tukijalat alhaalla vaiko samaa parkkipaikkaa tukkikenttänä/-varastona käyttävä puunkuljetusliike? Thumbd
Retkituoli löytyy ihan täältä rekanveturistakin, ja kyllä mä siinä voin istua kesähelteellä. Ei kukaan voi pakottaa istumaan kuumassa hytissä iltaa kun ulkona paistaa aurinko. Ois kyllä kiva saada sakkoa siitä(kin) asiasta täällä oikeusvaltiossa :P
mike:
Missäs sanotaan että EI saa nukkua?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta