Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 19.05.2019 kello on 22:41 ---Linkkejä?
--- Lainaus päättyy ---
Todistustaakka on väittämän esittäjällä. Ei epäilijällä.
Juuristani johtueni olen joutunut tietoa etsimään. Mutta osin olet oikeassa, valtioitten rajat pohjoisessa on valloittajien piirtämät. Kyllä samaa aboriginaaliväestöä oli sielläkin.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 19.05.2019 kello on 22:56 ---
Todistustaakka on väittämän esittäjällä. Ei epäilijällä.
Juuristani johtueni olen joutunut tietoa etsimään. Mutta osin olet oikeassa, valtioitten rajat pohjoisessa on valloittajien piirtämät. Kyllä samaa aboriginaaliväestöä oli sielläkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä riittää meidän osalta, kiitos.
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.05.2019 kello on 11:35 ---Alla kalliit kulkimet, luulisi olevan rahaa mennä virallisille leirintäalueille.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän sitä äkkseltään luulisi. Kulkimenion todella kallis, mutta vain minulle. Muut arvostelisivat sen maininnalla -meltorautaa, viedään sulatukseen-. Vaan kun paikat joita haluan pitää tukikohtana luonnossa kulkemiselleni, ovat kaukana leirintäalueista ja majataloista. Miksi ajelisin myöhään illalla vaikka 50-80km maalikyliin nukkumaan, että saisin palata takaisin 6-7 tunnin päästä lähdöstä? Varsinkin, kun matka-autossa on minulla jo mukana kaikki tarpeellinen -ja vähän enemmänkin- mitä tarvitsen elämiseen, ruokailuun, nukkumiseen ja oman hygienian ylläpitoon.
Samalla olen harrastukseni keskiössä 24h/vrk.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 19.05.2019 kello on 22:14 ---
Kyllä jos minun kalliilla rahalla ostetulle maalle joku karavaanari tulee, niin haulikko kauppaan pitää lähteä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Nääs, onhan saalis tosin iso sekä
kopea,
mutta kun sen vasa oli liian nopea.
Karavaanari vai ei ? Karavaanari vai ei ?
Mutta kun sen vasa oli liian nopea. :laugh: :laugh:
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 19.05.2019 kello on 23:23 ---Nääs, onhan saalis tosin iso sekä
kopea,
mutta kun sen vasa oli liian nopea.
Karavaanari vai ei ? Karavaanari vai ei ?
Mutta kun sen vasa oli liian nopea. :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ei siipeilijöille, varsinkin kun kirjoittaja tuntuu vielä retostelevan asialla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta