Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.

<< < (38/52) > >>

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: Itärajan kulkija - 19.05.2019     kello on 20:09 ---Jos täppää tuolta näkyviin myös rekisteritunnukset, niin pääsääntöisesti kuntien ja valtion mailla (lohkoissa) ei näy noita rekisteritunnuksia.

--- Lainaus päättyy ---
Laitappa joku esimerkki kiinteistötunnukset tomasta kiinteistöstä tuolla palvelussa.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 19.05.2019     kello on 22:14 ---  Tuo historia on kirjoitettu monel viissii.
  Yhden mukaan. Volgan mutkasta tulleet suomalaiset ajoivat lappalaiset pohjoiseen, ottivat maan omakseen, ja kävivät pohjoisessa ryöstöretkillä.
  Pohjois Ameriikassa intiaanit olivat sitä mieltä, että maata ei omista kukaan, kun ei ole sitä tehnytkään. Kuitenkin viisaat valkoiset tappoivat intiaanit vähiin, loput reservaattiin. Sitten he omistivat maat.
  Kyllä jos minun kalliilla rahalla ostetulle maalle joku karavaanari tulee, niin haulikko kauppaan pitää lähteä. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen kuullut että nämä meidän "alkuperäisasukkaat" ovat tulleet Norjasta.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 19.05.2019     kello on 22:31 ---Minä olen kuullut että nämä meidän "alkuperäisasukkaat" ovat tulleet Norjasta.

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa kuunnella muita lähteitä.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 19.05.2019     kello on 22:37 ---Kannattaa kuunnella muita lähteitä.

--- Lainaus päättyy ---

Linkkejä?

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 30.06.1970     kello on 10:30 ---Ei. Kyllä se vaan niin on että jatkan matkaa kuten ennenkin, omien käsityksieni mukaan miten parhaaksi olen katsonut aiemminkin.

--- Lainaus päättyy ---

Näin olen tehnyt koko karavaanari urani ajan, ja jatkan samalla hyväksi koetulla tavalla tästä eteenpäinkin. Kukaan ei ole vielä kertaakaan tullut paikan päälle moittimaan tapaani parkkeerata autoni luontoparkeissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View