Tekniikkakeskustelut > Projektit
Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 27.05.2019 kello on 17:32 ---Onkohan siellä rannassa mahdollisesti sähkötolppia? Jos siis nyt tänään lähden sinne ajelemaan työpäivän päätteeksi ::) Täytyy vielä soitella sinne suuntaan ennen klo:20tä..
--- Lainaus päättyy ---
Moro, kun kesti vastata. Mutta tule tohon huolto rakennuksen viereen lavetti paikalle. Olin Isäntänä kello 20.00. Kaksi paikkaa siinä vapaana. Johto caravan johto, ja jos ei ole meiltä saa lainaksi Thumb Meillä kaikki sähköpaikkoja. Soita mulle, kun olet alueela. 0456481206
Gils_75:
Oon jo täällä, :D soitanko silti? Olen täällä rannassa missä on kaksi pientä punaista rakennusta, istun auton etupenkillä ja katson auringon laskua(tämä se on elämää)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 27.05.2019 kello on 23:09 ---Oon jo täällä, :D soitanko silti? Olen täällä rannassa missä on kaksi pientä punaista rakennusta, istun auton etupenkillä ja katson auringon laskua(tämä se on elämää)
--- Lainaus päättyy ---
Soita Thumb
Gils_75:
Sinäkö tuossa rannassa kävelet punainen huppari ja lätsä päässä?
Gils_75:
No niin! Nyt on käyty Haapaniemen Paronia morjenstamassa ja tulihan sitä vähän maailmaakin parannettua siinä samalla Thumb Se olikin meikäläise ensimmäinen karavaanari tapaaminen =) Oli muuten aikas magea Paronin Kabe Thumb Aloin jo jopa miettimään että voisko se seuraava vekotin olla sittenkin vaunu, tehokas vetoauto kun löytyy jo itseltä ennestään=) Mutta mutta, nämä ovat niitä ensi kesän juttuja siten ja eihän sitä tiedä miten tykästyn tähän omaan vanhukseeni ja tällä hetkellä kyllä nautin täällä olosta aikas paljon.. Pari kuvaa lisäilen ihan piakkoin tänne! Tämä kaikki on varmasti muille tuttua puuhaa mutta meikäläiselle ensimmäinen kerta...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta