Tekniikkakeskustelut > Projektit
Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 26.05.2019 kello on 20:09 --- Thumb Yritän huomenna saada varmistusta siihen joudunko töihin vai saanko järkättyä vapaan =)
--- Lainaus päättyy ---
Ok Thumb
Gils_75:
Siis hetkinen nyt!? Toi reittihaku antoi mulle ensin tänne ohjeet kun en laittanut postinumeroa mutta siis eikös tämä nyt ole ihan väärä paikka jos olen Hietasaareen menossa? Siksi mä mietinkin että ehdinkö käydä ennen kun pitää töihin palata ::)
Mutta siis asia on ihan toinen jos tämä on se oikea paikka! Tuonnehhan ei ole matkaa juur mitään =)
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 27.05.2019 kello on 15:33 ---Siis hetkinen nyt!? Toi reittihaku antoi mulle ensin tänne ohjeet kun en laittanut postinumeroa mutta siis eikös tämä nyt ole ihan väärä paikka jos olen Hietasaareen menossa? Siksi mä mietinkin että ehdinkö käydä ennen kun pitää töihin palata ::)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Mutta siis asia on ihan toinen jos tämä on se oikea paikka! Tuonnehhan ei ole matkaa juur mitään =)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on osoite ja koordinaatit Hietasaareen. https://www.kskaravaanarit.fi/yhteystiedot-ja-palautteet/
Se alin kuva reitistä taitaa olla oikea.
Hietasaaren kotisivut https://www.kskaravaanarit.fi/alueet/hietasaari/
Gils_75:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 23.05.2019 kello on 05:40 --- Huomenta! Rannassa on paikat vierailijoille.Tule han moikkaamaan jos tulet alueelle, paikka numero 3, heti kaasu koppien takana.
Riippuu kellonajasta.
Höpö, höpö ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan siellä rannassa mahdollisesti sähkötolppia? Jos siis nyt tänään lähden sinne ajelemaan työpäivän päätteeksi ::) Täytyy vielä soitella sinne suuntaan ennen klo:20tä..
Vaeltaja:
On rannassa sähköpaikkoja. Ihan tarkkaan en muista, oliko Shuko vai CEE pistoke tolpat. Soittamalla Hietasaareen se selviää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta