Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyauton määrittely

<< < (10/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo -  6.05.2019     kello on 09:40 ---Tuo leveys on se mikä tulee, kun laitetaan vanerit peltien päälle. Sopivasti kun sängyn sijoittaa, niin eristeet voi laittaa suoraan ulkopellin päälle ja 195cm on mahdollista.

--- Lainaus päättyy ---

Maaliko siellä on eristeenä?   ::)

jiikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.05.2019     kello on 10:01 ---Maaliko siellä on eristeenä?   ::)

--- Lainaus päättyy ---
Siis joo vaikea selittää näköjään, noi vanerithan tulee pakussa peittämään ne aukot mistä näkyy ulkopellit, eli ne on alhaalta lähes 10cm irti ulkoseinästä.

porakone:

--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo -  6.05.2019     kello on 09:40 ---Tuo leveys on se mikä tulee, kun laitetaan vanerit peltien päälle. Sopivasti kun sängyn sijoittaa, niin eristeet voi laittaa suoraan ulkopellin päälle ja 195cm on mahdollista.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, mä oon 193 ja just just pystyn oikaisemaan eli kyllä toi aijemin mainitsemani 195 tosiaan pitää paikkansa.

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone -  6.05.2019     kello on 11:32 ---Joo, mä oon 193 ja just just pystyn oikaisemaan eli kyllä toi aijemin mainitsemani 195 tosiaan pitää paikkansa.

--- Lainaus päättyy ---
Piti oikein tarkistaa ja mennä kalibroidun tarkkuusmitan kanssa ja se antoi tulokseksi juurikin tuon 1950mm.
Ja on siellä muutakin kuin pelkkä maali pellin päällä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster -  6.05.2019     kello on 22:33 ---Piti oikein tarkistaa ja mennä kalibroidun tarkkuusmitan kanssa ja se antoi tulokseksi juurikin tuon 1950mm.
Ja on siellä muutakin kuin pelkkä maali pellin päällä.

--- Lainaus päättyy ---

Paljonko on ulkoleveys?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View