Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ensimmäistä matkailuautoa hankkimassa
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: kapo - 3.05.2019 kello on 16:30 ---Kiitoksia jo näistä, etenkin tuo tieto McLouis:sta. Se selventää sen asian, mitä tuolla nettikaravaanissa olen ihmetellyt, eli miksei noita ole vuoden 2011 mallia uudempia Suomessa myynnissä. Vaikuttaa siltä, että McLouis jää pois vaihtoehdoista. Takatalli vaikuttaisi ihan hyvältä lisältä muuten, mutta kuinka hankala on könytä tuonne takapedille, kun ne ainakin kuvien perusteella on aika korkealla silloin, jos kunnon takatalli on autossa. Minä olen jo vanha ukko ja vähän kompura jaloistani, näinköhän kävisi mulle vaikeaksi. Ilmankin takatallia varmasti pärjäisin. Mutta testaamallahan ne asiat selviää... Eli mun rojekti on niin aluillaan, että tulevana vkl menen eka ehdokasta kattomaan. Se on LMC Liberty. Onko tuo LMC sitten minkälainen tapaus merkkinä? Ainakin kuvien perusteella vaikuttaa ihan o.k:lta. Ja siinä on ohjaamoilmastointi.
--- Lainaus päättyy ---
LMC on oikeasti laadukas tuote moneen saman hintaiseen verrattuna.
Turhan Höpöttäjä:
Kapolle sen verran että, valitse tarkasti, ettei autosi siirry heti netticaravaaniin myytäväksi väärän valinnan vuoksi. Niitä on siellä jo 4200 kpl. ::)
kapo:
Kiitoksia vinkistäsi.... Valinta on tehty, jokunen pikku reissu heitettykin pirssillä. Auto valikoitui hankintahintansa puolesta ja muutenkin sellaiseksi, että ei tuossa kovinkaan korkealta tipu, jos homma ei jostain syystä nappaakaan... Harjotellaan tämän kanssa retkuilua ja mietitään sitten lisää, kunhan kokemusta kertyy... Jopa mammakin on ollut pari yötä matkakopissa miun ja kirppuläjän kanssa, ja se on paljon se.... ;)
Turhan Höpöttäjä:
^
Hyvä että löysit mieleisen. Ee muuta kun mukavia reissuja. Thumb
kapo:
Paljon kiitoksia. Ja mukavia reissuja, sekä hyvää kesää myös sinulle ja perheellesi :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta