rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Eri leirintäalueet ja niiden mahdollisuudet - Mainiemi vs. Sääksjärvi?  (Luettu 1534 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:22.01.2023 kello on 23:07
Hei!

Olen ollut tässä karavaanarina. Ihan tavallaan kiva harrastus, mutta nykyisessä kausipaikassa hieman harmittaa, että aktiviteettimahdoll isuudet taitavat olla siellä sangen rajatut.

Huomasin, että Mainiemessä on karavaanareilla veneitä - se olisi ihan kiva harrastus siinä samalla. Karavaanareiden sääntöihin kai useimmissa paikossa tosin kuuluu, että ei saisi aiheuttaa paljon meteliä - ajattelin lähinnä sitä, että venettä laittaessa tulee meteliä. No, tämmöiset asiat selviää kai vain paikanpäälle menemällä.

Tietysti hyvä ulkoilumaasto olisi plussaa - pyörällä liikkuminen kiinnostaisi. Optimaalisesti kai pyörällä liikkuen saisi olla jonkinlaisia maisemiakin ja kyseisellä pyörällä selvitettävissä oleva tie. Ehkä vähän liikaa pyydetty.

Sääksi on sitten paljon lähempänä ja siellä olisi jotain aktiviteettia. Järvi ei ole ihan yhtä iso kuin Päijänne ja leirintäalueella ei ole venelaituria. Minkälaisia paikkoja olette itse löytäneet tai mistä pidätte?

t. Jukkis

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Retkeilijä
Taikayö Campingistä pidän Thumb Urjalassa Rutajärven rannalla. Kaunis maisema, hyvät kävelymaastot, ohjelmaa välillä, veneilykin taitaa onnistua. Kannattaa soitella pitäjille Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Mulla ei kyllä rahat riittäs kyllä mainiemeen, hinnat ihan älyttömät minun mielestä Thumbd