Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Ufo A + Tv..
palokurki:
Invertteri itsessään kuluttaa lisää virtaa. Suosittelen 12 V töllötintä. Tuossa Grundigissa on 40 watin virrankulutus, kun se yleensä 24 tuumaisissa pyörii 20-25 watin paikkeilla.
Tietysti iso TV on mukava kotona, niin miksi ei myös kulkineessa.
Gils_75:
Näin olinkin ymmärtävinäni että invertterin kautta kulutus suurempi, enpäs huomannutkaan vertailla noita telkkareiden kulutuksia(koko ajan oppii uutta). Juu siis eipähän tuo telkkarin koko ole tässä tilanteessa pääasia vaan se että saisin vähän etäisyyttä duunikuvioista kun olen ollut vähän liian huono pitämään lomia/vapaita ;D Kuinkahan on, ovatkohan nuo 80:set akun liian pieniä että onko aiheellista suunnitella jossain vaiheessa aurinkopaneeleiden laittoa katolle tai agrigaatin ostoa ::) Kokeilemallahan se toki sitten selviää mutta pitää olla kyllä sitten jonkinlainen varavirtalähde mukana ettei jää jumiin johonkin pusikkoon =D Vai käyttääkö laitteet molempi akkuja vai pelkästään tuot hupiakkua?
K.E.V:
Laitteet käyttää hupiakkuja. Itsellä 2 hupia, paneeli ja invertteri.
Tuo 32 on asuntoautoon aika hurjan kokoinen ;)
wonderer:
Itsellä tilauksessa seuraavat: https://urly.fi/1d0Z ja https://www.satshop.fi/109170.html Tuohon Ufoon vielä antennijohto ja -masto. Kaapelivalmius ja tv-teline on uudessa autossa valmiina. 32-tuumainen vaikuttaa tuohon liian isolta, ei taitaisi saada seinätelineeseen kiinni..
Gils_75:
Tarviiko tuo ufo mastoakin? Itse olin ymmärtävinäni että tuon voi pamautella vaikka suoraan katolle.. Saako sit paremmin signaalin jos sen nostaa korkeammalle. Itsellä on iso lista tavaroita mutta ennen ei kyllä uskalla alkaa shoppailemaan kun auto on pihassa =D Mutta kyllä minä nyt vakavissani olen päättänyt että semmoinen laitos tulee pihaan ihan lähipäivinä=) Ensiksi meinasin että vuokraisin aluksi vaan auton mutta muutaman viikon kun mietiskelin asiaa niin olen täysin varma että tästä tulee minulle nyt sellainen harrastus missä pääsen kauas kaikesta normaali arjesta. Lähden nyt aluksi suht pienellä budjetilla matkaan ja ajattelin että sitten tämän kesän jälkeen investoisin uudempaan ja nykyaikaisempaan kulkupeliin ;D Ajattelitko ottaa virransyötän suoraan televisiosta vai akulta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta