Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Ufo A + Tv..

<< < (3/13) > >>

K.E.V:
Se masto voi jossain tilanteessa olla ok. Katso telkkari tarkkaan onko siinä antennivahvistinsyö ttöä. Kaikissa ei ole. Kannattaa ottaa hupipuolelta ja pääkytkimellä katketa ettei pitkässä juoksussa tyhjennä akkua.

Gils_75:
Aina tulee vinkkejä, kiitos ihan älyttömän paljon  Thumb Saatte meikäläisestä vielä riesan kun alan autoa pajottamaan ja silloin on apu tarpeen :laugh: Vaikka yritän kyllä kahlata näitä aiheita täällä foorumillakin läpi ja oppia uusia asioita=)Tähän asti kun on tullut enemmän touhuttua noiden kaksipyöräisten parissa.
Kyllä mä tänne linkitän sit telkkarin minkä meinasin ostella, näillä näkymin koko tulisi olemaan 24", siinä kun näytti olevan virrankulutus samaa luokkaa kun noissa pienemmissäkin. Eli suositus olisi että maston nokkaan antenni, jostain löytyy varmaan jotain fiksuja läpivientejä vai onko antenni järkevämpää laittaa auton kylkipuolelle?

88k5:
Tria Ufo on omnidiretional/ympärisäteilevä (vastaanottava) antenni, jonka vastaaottokuvio on aivan samanlainen joka(vaaka)suuntaan - vastaanottovaikeude t johtuvat enempi antennin sijainnista kun se on "suuntavapaa".

Liian lähelle alumiinikattoa tai ilmastoinnin kattokompuraa voi yrittää korjata nostamalla se antennimastolla ylemmäs.
Mulla oli liki 12v se lasikuitukattoisess a autossa. Toimi kiitettävästi. Nykyisessä 25cm nostettavalla mastolla - empä ole nostellut..

wonderer:
Tilasin myös tämän Triax IFP522 virtalähde antennivahvistimill e, ottaa virran 12 V / 24 V akulta tai 230 V verkkovirrasta, 2 ulostuloa.
Tuossa linkkaamassani telkussa ei ole virransyöttöä antennille. 12 v liitäntään tuo tulee. Mun uudessa autossa on sille johdinsarja valmiina. Tuota mastoa mietin, voi olla että kokeilen ensin ilman sitä, mulla puoli-integroitu, ei peltikorinen...

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 22.04.2019     kello on 21:35 --- Eli suositus olisi että maston nokkaan antenni, jostain löytyy varmaan jotain fiksuja läpivientejä vai onko antenni järkevämpää laittaa auton kylkipuolelle?

--- Lainaus päättyy ---

Jos ostat maston, siinä tulee kattoläpivienti mukana.
Johto/johdot kulkee sitten maston sisällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View