Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic 7605 ei pysy päällä kaasulla

<< < (3/4) > >>

rantaesa:
Alan pikkuhiljaa tuudittautua siihen että mun kaappi taitaakin olla kunnossa  Thumb Minusta näissä automaattikaapeissa on menty luotettavuudessa askel taaksepäin, edellisessä autossa ei ollut jääkaapissa mitään elektroniikka ja kerran vuodessa kun teki nuohouksen se toimi kuin junan vessa...Tämän kesän norjanreissulta olis jouduttu tulemaan 3 päivää aikaisemmin pois kun tuon kaapin sytkäboksi hajosi mutta onneksi oli agre mukana , se sai jauhaa 3 vrk sähköä kaappiin

Karabiilisti:
nuohous kerran vuodessa? 

Mä tein ekan nuohouksen 12v kohdalla ja siihen asti toimi kuin junan vessa. ...eikä kyllä juuri nuohottavaa ollut sillonkaan...suutti messa vaan roskaa

"Toimivaa laitetta ei huolleta ja ohjekirjaa luetaan vasta jos kokeilemalla ei onnistu...."

elwari:
Mun Dometic taisi päästä 5..6- vuotiaaksi ongelmitta, sitten vaihdettiin ruostunut poltin, ja siitä pari vuotta, nyt on joka kesä pitänyt käyttää poltin irti. Seuraavaksi vaihdetaan termostaatilta tuleva kaasuputki ja uusi poltin, epäilys on, että putkesta irtoaa ryönää ja tukkii suuttimen. Paineilmalla puhaltaa reippaasti palokaasuputkeen, niin toimii siihen asti, kun taas päivän vetää vaunua.

Tarvasjoki:
Oon pitänyt aina autoa/ vaunua liikuttaessa kaapin kaasulla niin ei noet/ ruosteet putoa polttimen päälle liekki puhaltaa roskat pois , kun olen ajanut 12v niin on polttimoon pudonnut roskia varsinkin jos ajat huonpi kuntoisia teitä.

elwari:
Tuokin ehkä tukisi sitä teoriaa tuossa mun kaapissa, että se ryönä on siellä kaasuputken puolella, kun ei tarvi kun 40 kilometriä, niin menee tukkeeseen vaikka on kaasulla päällä, mutta paineilmapuhdistuks en jälkeen parkissa ollessa kyllä taas toimii. No, se putki on tilattu ja huoltoaika varattu..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View