Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Earth Hour

<< < (2/3) > >>

tagatubos:
Jaa sellanenko nyt menossa?
Mä istun asuntoautossa ottalamppu päällä  ja tissuttelen samalla nettiä selaten.
Naapurit varmaan luulee mun olevan ääri ituhippi, jos ikkunasta kattovat!  :laugh:

Alan:
Meni nämä bileet täysin ohi. Poltin kaasua terassilla pizzauunissa ja Tiplomaatilta hankitussa lämmityslaitteessa. Vähiä ledivaloja ei sammutettu.

Pohtinut tuota mahdollista meriveden nousua. Koskahan mahtaa ylittää maan kohoamisen Perämeren rannoilla. Tuskin mun elinaikana ja onneksi siinä on helposti metrin verran varaakin vielä, ennenkuin 60-luvulla rakennetut mökki ja sauna kastuu pahemmin.

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.03.2019     kello on 23:40 ---Meni nämä bileet täysin ohi. Poltin kaasua terassilla pizzauunissa ja Tiplomaatilta hankitussa lämmityslaitteessa. Vähiä ledivaloja ei sammutettu.

Pohtinut tuota mahdollista meriveden nousua. Koskahan mahtaa ylittää maan kohoamisen Perämeren rannoilla. Tuskin mun elinaikana ja onneksi siinä on helposti metrin verran varaakin vielä, ennenkuin 60-luvulla rakennetut mökki ja sauna kastuu pahemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Onneks pikkasen on enemmän varaa täällä Saimaan rannalla. 77 metriä korkealla kun on, niin vähän aikaa saa napajäät sulaa ennen kuin laituria tarvitsee sen vuoksi nostaa. Mutta seurataan tilannetta.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.03.2019     kello on 23:40 ---Meni nämä bileet täysin ohi. Poltin kaasua terassilla pizzauunissa ja Tiplomaatilta hankitussa lämmityslaitteessa. Vähiä ledivaloja ei sammutettu.

--- Lainaus päättyy ---

Paljonko on Perämeren ja Atlantin pintojen korkeusero normaalisti?  Paljon saa Atlantti nousta, ennenkuin se meidän lahtiin vaikuttaa.

Jos ne kaivaisi sen kanavan Saharan alankoon, maailma pelastuisi monella tavalla🤔

Rauzi:
Kun tiesin etten ole aamuyöstä hereillä siirtämässä kelloja, niin siirsin niitä sillon kun olis pitäny olla pimeessä. Meni se tunti melko vikkelään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View