Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Earth Hour
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.03.2019 kello on 09:23 ---Paljonko on Perämeren ja Atlantin pintojen korkeusero normaalisti? Paljon saa Atlantti nousta, ennenkuin se meidän lahtiin vaikuttaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on se käsitys, että olennaista eroa ei ole. Ei mahda Tanskan salmissa kovin kova koski Atlantin suuntaan olla. Olisi kai tuon huomannut, jos olisi. Välillähän se potkaisee kunnolla takaisin ja tuo turskat Itämerelle.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 31.03.2019 kello on 09:48 ---Kun tiesin etten ole aamuyöstä hereillä siirtämässä kelloja, niin siirsin niitä sillon kun olis pitäny olla pimeessä. Meni se tunti melko vikkelään...
--- Lainaus päättyy ---
Sama minulla, siirsin kelloja jo ennakkoon kun haluan nukkua yön rauhassa, enkä myöhästy uudesta päivästä.
Seinäkelloja ajastin pimeässä tuon Earth Hour:n aikaan. Sormella siirsin yhtä tuntiviisarista ja meni sinne päin minne pitikin - reilusta. Toista pyöritin ympäri minuuttiviisarista ja tuntiviisari lähti mukaan - ei hyvä. Kolmatta käänsin sitten takaa rullassa - väärin päin.
Pitänee korjailla nyt päiväsaikaan ajalleen.
Auton kellon siirrossa katson käsikirjasta ohjeet nyt päivällä. Kännykän ajasta pidän se on riittävän tarkka joka minuutti.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.03.2019 kello on 10:12 ---Mulla on se käsitys, että olennaista eroa ei ole. Ei mahda Tanskan salmissa kovin kova koski Atlantin suuntaan olla. Olisi kai tuon huomannut, jos olisi. Välillähän se potkaisee kunnolla takaisin ja tuo turskat Itämerelle.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Puhuvathan viisaat jostakin suolaryöpyistä, missä Itämereen tulee Atlantin suolavettä.
seppoko:
Minä pidin meillä earth hourin viime yönä kello kolmesta neljään
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta