Tekniikkakeskustelut > Truma

Reikä lattiassa?

<< < (4/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.03.2019     kello on 10:40 ---Minulle tulisi mieleen tunkea jotain paloeristysmassaa tai lasi/kivivillaa tilkkeesti ja alapuolelle pitämään ne tiiviimpi pelti (väliin jää siis lattian paksuinen eristys), jossa polttimen ja kaasuputken reikä. Ei tarttisi mitään purkaa pois edestä.
.. vaan mulla autonvaihdon myötä tuli Alde tilalle..

--- Lainaus päättyy ---

Jos kyse on siitä, että lämmittimen ja siihen kuuluvan 'alapellin' sovitus on väljä,
niin Sikaflexiltä (?) löytyy kittiä, joka kestää 600 astetta.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.03.2019     kello on 11:03 ---Jos kyse on siitä, että lämmittimen ja siihen kuuluvan 'alapellin' sovitus on väljä,
niin Sikaflexiltä (?) löytyy kittiä, joka kestää 600 astetta.

--- Lainaus päättyy ---
Niimpä, liimatakko massalla kamina kauluspeltiin sillä kiinni vai villaa+alapelti omaa läkitystä.. jos joku kaasumestari pannua irrottaa, nii ei kiroiluttas parantelut..  :D

Vaan kummastuttaa, ettei trumalla mitään parannusta ole tehty uudempiin malleihinkaan .. onhan tuo pannu jo 40 vuotta ollut tuotannossa.

Karabiilisti:
eikös siinä reiässä ole sellanen peltikaulus?
Ainakin mulla on.
Ulos kuuluu tiety putken mennä koska paloilma tulee sieltä.

Lattian reiästä tulee ilman saman verran kun ylhäältä karkaa.
Jos tukit tuon niin jostain muualta alkaa tuulemaan...mielumm in tuolta...  :)

Hiiri tosiaan tulee sisään noin 15mm reiästä. Siitä on kokemusta. Muutaman viikon ihmettelin aikoinaan mistä hiiri pääsee sisälle kulkineeseen...
lopulta lumihanki paljasti jalan jäljet...niitä seuraamalla löytyi harmaavesi putken läpiviennistä kiillottunut kohta missä turkki oli hangannut pohjalevyyn.
Siihen verkon palanen ja sikaflexia. Ei ole käynyt sen jälkeen. Oli kiivennyt rengasta pitkin runkopalkin päälle ja sitä pitkin kipitellen tuon putken juureen ja sisälle.

Laaga:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesimeloni - 25.03.2019     kello on 09:41 ---Onko tuo siis semmonen että sitä aukkoa ei myöskään sais pienentää jollain metallilevyllä vedon vähentämiseksi?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan Truman 5000 vedon ja liikkeellä ollessa lämmityksen toimivuuden varmistamiseksi laitoin metallista kolmelta sivulta suljetun taakaa auki olevan häkkyrän lattian alle.

Vesimeloni:

--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 25.03.2019     kello on 19:25 ---Aikoinaan Truman 5000 vedon ja liikkeellä ollessa lämmityksen toimivuuden varmistamiseksi laitoin metallista kolmelta sivulta suljetun taakaa auki olevan häkkyrän lattian alle.

--- Lainaus päättyy ---
Kuulostaa fiksulta! Huomasitko eroa asennuksen jälkeen? Tuotakin kanssa mietin että ajon aikana varmaan aika tehokkaat tuuletukset.. En oo varma tuosta alapellistä/kauluksesta josta useampi on tässä maininnut, joten ehkä mulla ei oo semmosta sitten lainkaan..?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View