Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Oikean akun valinta
Make78:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.05.2019 kello on 20:30 ---Laita kalenteriin sen Exiden ostopäivä, sitten näät montako kuukautta tai vuotta se pelittää. Yleensä kyllä pelittää sen takuuajan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Khyyl.. Tuurillahan suap pelittää 😀
Turhan Höpöttäjä:
Onneksi olen akut valinnut itsenäisesti. Mutta kuinka kaikkien kaverit on kiinnittäneet lisäakut kulkimiin, liekkö valmiita kiinikkeitä. Pari 100Ah:sta laitan sivutalliin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.05.2019 kello on 09:04 --- Mutta kuinka kaikkien kaverit on kiinnittäneet lisäakut kulkimiin, liekkö valmiita kiinikkeitä. Pari 100Ah:sta laitan sivutalliin.
--- Lainaus päättyy ---
40/40 kulmaa ja hitsaamalla kasaan.
Lattiaan kiinni ja pinnapulteilla akkujen kiristys 'kulmasta kulmaan'.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.05.2019 kello on 09:04 ---Onneksi olen akut valinnut itsenäisesti. Mutta kuinka kaikkien kaverit on kiinnittäneet lisäakut kulkimiin, liekkö valmiita kiinikkeitä. Pari 100Ah:sta laitan sivutalliin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tuo Motonetin akkukotelo jossa kiinnikkeet lattiaan (hihnalla sitten akkukotelon ympäri). Näkyy kuvassa.
Muoviset lattiaan ruuvattavat kiinikkeet meinaan vaihtaa metallisiin kun osuu silmiin jossain rautakaupassa.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.05.2019 kello on 20:30 ---Laita kalenteriin sen Exiden ostopäivä, sitten näät montako kuukautta tai vuotta se pelittää. Yleensä kyllä pelittää sen takuuajan. :D
--- Lainaus päättyy ---
https://m.motonet.fi/fi/tuote/452895/Caravan-akkulaatikko-39X19X27cm
Jos kerta korkillisia akkuja laitat
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta