Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Alkuperäinen vs tarvike laser mustepatruuna
latushka83:
Aihe ehkä on jo vähän vanha mutta noissa mustepatruunoissa kannattaa myöskin harkita uudelleen täyttämistä jos se on mahdollista. Itelläkin tuossa värilaserissa maksaa alkuperänen hp:n kasetti jotain 80€ kantturoilla mutta täyttö jotain 20€ paikkeilla. Hinnat toki voinut jo muuttua kun varmaan jo vuosi kun viimeksi kävin täytättään.
Oulussa ainakin siinä limingantullin prisman yläkerrassa on liike joka täyttöjä tekee.
Tarvasjoki:
Yhen kerran ostin tarvike patruunat toinen kuiva ei tullut mitään, myös täyttöä kokeilin turus niin toinen anto kolmea a4 soitinniin sano että ei aina ota mustetta vastaan on tuurista kii että onnistuu ,senjälkeen eimuuta kuin alkuperäisiä.
Karabiilisti:
Moon käytellyt HP ssä about 20kpl noita tarvikepatruunoita jotka maksaa jotain 19euron paikkeilla. Alkuperäinen 80eur.
Kaikki ovat toimineet ookoo ja niillä tulostaa jopa enempi kuin orkkiksella.
Oon tilannut noita
https://www.variaine.fi/epages/variaine.sf/sec76b9bf2ad4/?ObjectPath=/Shops/Innofis/Products/CF283X-TA%5B1%5D
megaman:
Oon noita myynny joskus työn ohella ja kyllä orkkis on aina orkkis. Tarvikepatilla tulostimen takuut raukeaa... ;D
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 12.02.2021 kello on 09:08 ---Oon noita myynny joskus työn ohella ja kyllä orkkis on aina orkkis. Tarvikepatilla tulostimen takuut raukeaa... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pitääkö paikkansa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta