Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvon 7-napainen 13-napaiseksi

<< < (7/37) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 24.11.2012     kello on 19:44 ---Oli kuitenkin päällimmäisenä tuo jääkaappi. Mulle ei tullut maksamaan kuin tuo pistokkeen verran. Kaveri vaihtoi.. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ei mullakaan, olen noita ihan tehnytkin itselle ja muille. Osistakin joihinkin. Mutta tuon rahan vuoksi ei viitsi. Ei ne rakennusosatkaan ole ilmaisia - Tuossa tulee massaanvaletut pistokkeet ja tökkeli mikä menee heittämällä kolhon perussähköihin. Ossi nyt on alan täysammattilainen Thumb niin hän tekee nuo vaikka unissaan ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 24.11.2012     kello on 21:19 ---Aha.No eihän tuon tarkistaminen maksais mitään.
Thx,koitan huomenna tiirailla tuota.Hassua että alunperinkään tuota sitten ei ole kytketty jos kerran johto on valmiina. ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---

Volvolla jättävät 7-napaisista aina kaikki 2. nastaan kytkemättä, jos asiakas ei niitä erikseen halua kytkettävän. Sillä säästetään ne parin tonnin korjaukset, kun vaunu purkaa akun sinne takasumuvaloon ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2012     kello on 21:44 ---Ei mullakaan, olen noita ihan tehnytkin itselle ja muille. Osistakin joihinkin. Mutta tuon rahan vuoksi ei viitsi. Ei ne rakennusosatkaan ole ilmaisia - Tuossa tulee massaanvaletut pistokkeet ja tökkeli mikä menee heittämällä kolhon perussähköihin. Ossi nyt on alan niin hän tekee nuo vaikka unissaan ;D

--- Lainaus päättyy ---

No en minä kyllä sitä volvon "massavalettua" pistoketta kehuisi. Alkuperäisessä 7-napaisessa oli nelivuotiaana johdot sisältä täysin mustia kun ne katkoin parin sentin päästä pistorasiasta - massavalettu pistorasia päästää siis kosteuden johtimien kuoren sisään.

K.E.V:
Minä en jätä, eikä mun autoon kukkaa ikuna kytke mitään perään. Vain minä. ;D
Itsellä ei ikinä ongelmaa noitten originaalirasioiden kanssa ole ollut. Sentään jonkin aikaa "harrastanut".

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2012     kello on 22:02 ---Minä en jätä, eikä mun autoon kukkaa ikuna kytke mitään perään. Vain minä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hyvä periaate, mutta meitä on joka volvon rattiin ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View