Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvon 7-napainen 13-napaiseksi

<< < (5/37) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 24.11.2012     kello on 19:16 --- Jos nyt kuuntelist viherpeipojen viserrystä ja neli tahti honda ei hirvee ero ;) :D J a ei varsinkaan kun on kiima :D

--- Lainaus päättyy ---
Viherpeipolla,hondalla vai sulla?? Kiima meinaan.. ;) ;D ;D

arska100:
Itse vaihdatin kesällä tuohon 13-napaiseksi. Jääkaapin ja latauksen takia...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 24.11.2012     kello on 19:20 ---Viherpeipolla,hondalla vai sulla?? Kiima meinaan.. ;) ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Viherpeipolla mulla aina,Lataako se muka,niin paljon,että kannattaa vaihtaa pistoke ;)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 24.11.2012     kello on 19:27 ---Viherpeipolla mulla aina,Lataako se muka,niin paljon,että kannattaa vaihtaa pistoke ;)

--- Lainaus päättyy ---
Oli kuitenkin päällimmäisenä tuo jääkaappi. Mulle ei tullut maksamaan kuin tuo pistokkeen verran. Kaveri vaihtoi.. ;)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2012     kello on 19:11 ---Nykyvaunuissa ei tuo 7 napainen riitä mihinkään. Varsinkin puskalaiset tarttee tuon akun latauksen ja jääkaapin syötön. Varsinki kun sumutakavalo ja peruutusvalo vaativat osansa. Ja minä en ainakaan kuuntele mitään muuta pärisevää kuin luonnolliset äänet 8)

--- Lainaus päättyy ---
Tuon takia tuli maininta vaunun otteeseen kun vaunussa takasumuvalo ei syttynyt.Vollessa kyllä palo mutta laiskuuttani en ole viitsiny katsella vielä mistä johtuu.Vollessa on juurikin tuo 7 napainen liitin.
Eihän tuo pahan hintainen olisi jos on sama kun sinisen tiskillä oleva.?
Onko tuo sitten sellainen plug and play versio... ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View