Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Lisäakun sijoitus matkailuautoon
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 19.02.2019 kello on 16:18 --- Asiasta mitään tietämättä tuli mieleen:
Jos pistät molemmat akut takakonttiin, ja mahdolliset releet ja laturin jos haluat? Silloin invertterin omat johdot riittää, lataukselle ehkä 6 mm2 johto, 230 V./ 10 A. 3*1.5 mm2 kaapeli?
--- Lainaus päättyy ---
6 neliöö ei riitä millään. joku 25 neliöinen minimi. Mulla ei 6 neliöö riitä aurinkopaneeleilta akulle, matkaa varmaan saman verran
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 19.02.2019 kello on 17:43 ---6 neliöö ei riitä millään. joku 25 neliöinen minimi. Mulla ei 6 neliöö riitä aurinkopaneeleilta akulle, matkaa varmaan saman verran
--- Lainaus päättyy ---
Pitääkö aurinkopaneelilta olla johdot 25 neliöistä...?
Mulla taitaa sitten olla vain jotkut narut.
mike:
Ihmetellyt noita teidän dukatojen penkin alusia mulla ei mahdu edes 60a akku sinne korkeudestaan! Liekkö sitten nuo kääntöalustat syynä? 2004 mallisesta kyse.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 19.02.2019 kello on 17:43 ---6 neliöö ei riitä millään. joku 25 neliöinen minimi.
--- Lainaus päättyy ---
On toki paksu aina parempi, omien kokemusten mukaan tuolla 6 mm2 nippa nappa niukasti pärjää.
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 19.02.2019 kello on 18:00 ---Ihmetellyt noita teidän dukatojen penkin alusia mulla ei mahdu edes 60a akku sinne korkeudestaan! Liekkö sitten nuo kääntöalustat syynä? 2004 mallisesta kyse.
--- Lainaus päättyy ---
Mietin samaa.. Mulla siellä on pienet alden patterit, mutta ei sinne kummoista akkua sopisi. Ehkä kääntöalusta ja vuosimalli vaikuttaa. Mulla siis - 04 kans, jossa käynnistysakku moottoritilassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta