Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Sähkön varastaminen leirintäalueilla (ex. kWh-mittari/mittaus)
Yrjö:
Ollaanpa normaalisti kaukana aiheesta. :laugh:
Kyllä tuo pelkästään omiin asioihin keskittyminen on minun elinaikanani selvästi lisääntynyt. Onhan se paljon helpompaa, kun että kantaa koko maailman murheita.
Tässä alkuvuodesta oli eräs henkilöauto sammunut risteykseen. Kun siitä koukaten mahtui ohi, eipä kukaan pitkään aikaan topannut auttamaan.
Aikojen päästä toinen vanha äijä lisäkseni pysähtyi työntämään liikenteen tukosta pois.
Samaa kuulemma kolari paikoilla, jos joku pysähtyy, niin kuvaaminen on ainoa "apu". :(
retkeilijä:
Lähes 40 v sitten, kun peruskorjasin torppaani, jäi 1~ mittari joutilaaksi. Asensin sen käyttöön yhteen vaunuuni ettei kuljeksi aitassa. Kiinnosti miten pyörimissuunnan saa oikeaksi suko-roikan kummassakin asennossa. Onnistuihan se. Kertaakaan en tarvinnut mittaria, mutta pääsin siitä eroon kun vaihdoin myöhemmin vaunun. :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.02.2019 kello on 09:28 ---Sitä aina ihmettelee, miten jotku tulee toimeen ittensä kanssa.
Mulle on oikeastaan sama miten muut tekee, jos se ei oo suoraan multa pois. Itte kun tekee asiat oikein, on paljon mukavampi mennä ajatustensa kanssa illalla nukkumaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Thumb
Minulle on sama miten kukin tekee, enemmän tulee paiseita jatkuvasta itkusta
Yrjö:
Rehelliset ja reiluthan aina maksaa siivellä elävät, siis varkaat tässä tapauksessa.
Isä opetti, etä pieni varkaus eikä turha nuukuus auta.
Raksaus:
Kyllä sitä osataan firmoissakin. Naapuri rivariyhtiön eräässä asunnossa tehtiin remonttia ja remppamies oli vetänyt jatkojohdon aidan ja meidän parkkipaikan yli jatkokelaan jolla latasin asuntoautoani ennen mökille lähtöä. Ja aika paljon kuului perkeleitä kun pakkasin kelan mukaan lähtiessäni reissuun. Ja ihan kotimainen remonttireiska oli kyseessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta