Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sähkön varastaminen leirintäalueilla (ex. kWh-mittari/mittaus)

<< < (3/10) > >>

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 16.02.2019     kello on 16:56 ---Mutta se siinä just onkin, kiinteällä hinnalla sitä sähköä sitten tosiaan pyritään käyttämään kaikki mitä päreet vaan myöten antaa :-\

Samalla tavalla esim. krs.talossa varsin huoletta lotrataan lämpimällä vedellä jos ei ole omia vesimittareita ja veden lämmityskin maksetaan yhtiövastikkeissa, kaikki yhdessä. Näin nuukemman kannattaakin muuttaa mieluiten okt ja asumiskulut tipahtaa jo kummasti kun maksatkin oikeasti enää vain siitä mitä itse nimenomaisesti käytät 8)

--- Lainaus päättyy ---

Ihan yleisesti lasketaan normaali vedenkulutukseksi omakotitaloasukilla 50 m3/henk/vuosi ja kerrostaloasukilla 150 m3/henk/vuosi.

131083:
Näitä juttuja lukiessa ei voi kun ihmetellä. Sitä että mitä kaikkea kitupiikki on valmis tekemään ettei vaan yrittäjä, joka leirintäaluetta pitää ( joo se saakelin poroporvari, oli näemmä vaihtanut just uudempaan, 2006 mallisen Mondeoon) saisi katetta tarjoamalleen palvelulle. Alla on tuhansien, ehkä jopa kymmenien tuhansien kalusto, ja 5...6...7€/vrk sähköstä tuntuu ongelmalta.
Jos on reisussa esim 100vrk/v ( aika harva on) sähkö maksaa 500€/v. Se on vähempi kun monen velkaisen "kulkineen" lainan lyhennyksen kuukausierä. Vai menikö kaikki ylimääräinen sen "kulkineen" hankkimiseen?? Jos meni niin hyvin ei käy kun korot nousee.

Lähetetty minun Nokia 8 Sirocco laitteesta Tapatalkilla

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 131083 - 16.02.2019     kello on 22:21 ---Näitä juttuja lukiessa ei voi kun ihmetellä. Sitä että mitä kaikkea kitupiikki on valmis tekemään ettei vaan yrittäjä, joka leirintäaluetta pitää ( joo se saakelin poroporvari, oli näemmä vaihtanut just uudempaan, 2006 mallisen Mondeoon) saisi katetta tarjoamalleen palvelulle. Alla on tuhansien, ehkä jopa kymmenien tuhansien kalusto, ja 5...6...7€/vrk sähköstä tuntuu ongelmalta.
Jos on reisussa esim 100vrk/v ( aika harva on) sähkö maksaa 500€/v. Se on vähempi kun monen velkaisen "kulkineen" lainan lyhennyksen kuukausierä. Vai menikö kaikki ylimääräinen sen "kulkineen" hankkimiseen?? Jos meni niin hyvin ei käy kun korot nousee.

Lähetetty minun Nokia 8 Sirocco laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

No löytyyhän niitä samoinajattelijoita kin, thans you give my day  Thumb

Sitten kun osalla ei ole mitään velkoja, takatallitkin vuorattu viissatasilla ettei lämpö karkaa.

Mutta natkuttaa pitää, ensin eurosähkökaapelista kun kallis , sitt leirintämaksuista , sitt leirintäalueen käyttäjistä sit....

No minkäs luonnolleen voi  ???

Ossi66:
Sitä aina ihmettelee, miten jotku tulee toimeen ittensä kanssa.
Mulle on oikeastaan sama miten muut tekee, jos se ei oo suoraan multa pois. Itte kun tekee asiat oikein, on paljon mukavampi mennä ajatustensa kanssa illalla nukkumaan.  ;)

Humppeli 1:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.02.2019     kello on 09:28 ---Sitä aina ihmettelee, miten jotku tulee toimeen ittensä kanssa.
Mulle on oikeastaan sama miten muut tekee, jos se ei oo suoraan multa pois. Itte kun tekee asiat oikein, on paljon mukavampi mennä ajatustensa kanssa illalla nukkumaan.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä Ossi66,kirjoitit asiaa Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View