rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kerpele tätä en ymmärrä  (Luettu 1315 kertaa)

  • Vieras
  • Kerpele tätä en ymmärrä
    « : 14.08.2011 kello on 20:33 »
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081414192328_uu.shtml

    Jos saisin mulk...n kiinni syöttäisin rotanmyrkkyä samalla lailla ja katselisin miten kaveri tykkäis.
    Lopuksi saunan taakse koska mulla on siellä tilaa. >:(
    Stana.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:26
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #1 : 14.08.2011 kello on 20:37 »
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081414192328_uu.shtml

    Jos saisin mulk...n kiinni syöttäisin rotanmyrkkyä samalla lailla ja katselisin miten kaveri tykkäis.
    Lopuksi saunan taakse koska mulla on siellä tilaa. >:(
    Stana.

    Olen täysin samaa mieltä. Ei tarvitse viedä saunan taakse, voi ladata turpaan ihan julkisesti. ???

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #2 : 14.08.2011 kello on 20:45 »
    olen myöskin samaa mieltä .. mitä helkkarii noiden mulkfistejen nupis liikkuu , jotka voi tehdä tollast ... toivottavasti saatais tuollane p..skapää kiinni ja ei muutako sen verta rotanmyrkkyy , et sais oikein kunnolla vatskipuja  ym ym... myrkytys oirei ... jotta muistaa mitä on tullut tehtyä...et mua ottaa noit idiootit  nuppiin  >:( >:( >:( >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:15
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #3 : 14.08.2011 kello on 21:05 »
    Enpä myöskään anna ymmärrystä moiselle, pääsiäisenä oman kaverin (Rottweiler) hautasin takapihalle syövän vuoksi. Vihaksi pistää tuollainen, toivotaan että saadaan kiinni ja tuomituksi.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.07.2021 kello on 13:48
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #4 : 14.08.2011 kello on 21:09 »
    Kaikkia p.....tä se maailma elättääkin. Pitäs tuokin myrkyttäjä panna turkin hihaan ja n..sia uudestaan, jos vaikka tulisi parempi painos >:( :'(

  • Vieras
  • Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #5 : 14.08.2011 kello on 21:12 »
    Mutta tuohan onkin jesuksen raukkamaista toimintaa kun et itse ole katsomassa toisen kärsimystä vaan sen on tehtävä eläimen omistaja jolla on tunteita kyseistä luontokappaletta kohtaan.Niin kylmää ihmistä ei ole tähän maailmaan tehty etteikö viattoman eläimen kuolintuskien katseleminen herätä tunteita.Ei edes sen myrkyttäjän.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:16
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #6 : 14.08.2011 kello on 22:50 »
    En viitsinyt edes avata linkkiä. Tekee pahaa jo ajatuskin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #7 : 14.08.2011 kello on 23:18 »
    Mun mielestä tuollainen ihminen ei ole sairas,koska osaa tuollaista tehdä.Täys piru tuollanen on,ja tietäisin mitä hälle tekisin!Tämäkin varmaan tulkitaan vihapuheeksi,ja kohta meikää viedään.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
    • ---
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #8 : 14.08.2011 kello on 23:54 »
    En ymmärrä itsekkään miksi pitää tehdä tuollaista, mutta kun taasen ihminen tekee toiselle ihmiselle pahaa, niin ei nouse juuri minkään laista älämölöä.  ???

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:42
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #9 : 15.08.2011 kello on 00:37 »
    Tästä muistui mieleen vastaava tapaus kun naapurin hyvä kuntoinen 6v uros pystäri kuoli myrkytysoireisiin.

    Koira päivisin ulkotarhassa tai pihalla juoksulangassa - pihaan tieltä n. 300m. Eipäilys oli, että joku (haukuntaan kyllästynyt tms) olisi tullut myrkyttämään. Ei vaan  ole välittömiä naapureita kun on peltoa ja metsää ympärillä  :-X

    Selitys taisi vaan olla aika lähellä; omassa varasto/autokatoksessa ollut rottabaarin vaikutus ulottui yli 30m päähän.. Tod. näk. pystäri söi kaivamansa baarista tulleen myyrä tai hiiren  :'( - ovat kovia kaivamaan..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #10 : 15.08.2011 kello on 11:36 »
    Joo samaa mieltä kanssa :) saunan taakse ja silleen

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:13.03.2012 kello on 13:57
    • Niin on mutta näin on
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #11 : 17.08.2011 kello on 09:04 »
    Kaikkia p.....tä se maailma elättääkin. Pitäs tuokin myrkyttäjä panna turkin hihaan ja n..sia uudestaan, jos vaikka tulisi parempi painos >:( :'(
    Suosittelisin jättämään sinne turkinhihaan, jää vähemmän arvan varaan.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:17.07.2023 kello on 11:31
    Vs: Kerpele tätä en ymmärrä
    « Vastaus #12 : 17.08.2011 kello on 10:21 »
    Niin kylmää ihmistä ei ole tähän maailmaan tehty etteikö viattoman eläimen kuolintuskien katseleminen herätä tunteita.Ei edes sen myrkyttäjän.
    No mitäs ne eläinten kiduttajat ovat? Tai kyllähän tuokin tekijälleen luultavasti tunteita herättää, mutta tuskin myötätuntoisia!