Tekniikkakeskustelut > Alde

Nestekiertolämmitteisen kulkimen energian säästö

<< < (8/26) > >>

palokurki:
Talvireissuilla minäkin lämmitän surutta, koska ei niitä reissuja nyt ihan koko ajan ole. Samoin työpaikan pihassa, kun saan ilmaista sähköä.
Jos asuisin autossa koko talven, niin alkaisin minäkin miettimään mahdollisia säästövinkkejä. Voisinhan minäkin ruuvailla Truman suuttimia yöksi auki vaan sinne, minne lämpöä tarvitsee, mutta alkaisi sadannen yön ja aamun kohdalla tuntua jo turhan tavalliselta askareelta. Parempi, jos olis vaan joku nappi, mistä lämmitys hoituu "yöasentoon" ja sähköä säästyy.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 17.01.2019     kello on 21:04 ---Talvireissuilla minäkin lämmitän surutta, koska ei niitä reissuja nyt ihan koko ajan ole. Samoin työpaikan pihassa, kun saan ilmaista sähköä.
Jos asuisin autossa koko talven, niin alkaisin minäkin miettimään mahdollisia säästövinkkejä. Voisinhan minäkin ruuvailla Truman suuttimia yöksi auki vaan sinne, minne lämpöä tarvitsee, mutta alkaisi sadannen yön ja aamun kohdalla tuntua jo turhan tavalliselta askareelta. Parempi, jos olis vaan joku nappi, mistä lämmitys hoituu "yöasentoon" ja sähköä säästyy.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se tuosta ole iso homma siirtää kahestakympista yks pykälä pienemmälle.
Se niin justiin ole.
Mutta mulla ei olekkaan kuin muutama hassu yö,ei vasiten olla kylymällä ilimalla reissussa.
Niin ,no sori tää oftopikki :-[

Turhan Höpöttäjä:
Siksi minä näistä höpäjän. Kun olen omasta mielestäni jonkunlainen "asiantuntija". Nyt on asuttu kolme reilua kuukautta  Alde lämmitteisessä kaheksan metrisessä kulkimessa. Sitten kun koko puoli vuotta on mennyt, voi vielä jotakin lämmön säästöön imaantua.

88k5:
^
Sun pitää loimittaa ulkoa se julumettu etulasi, jos hiilitalkoisiin haluat keretä osallistua  :laugh:

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.01.2019     kello on 21:52 ---^
Sun pitää loimittaa ulkoa se julumettu etulasi, jos hiilitalkoisiin haluat keretä osallistua  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Laiska ja vetämätön kun olen, en mene ulos rimpalehtamaan loimi kainalossa "rakasta" peittelemään. En kausipaikalla enkä reissussa. Sisäpuolelta lasken paljeverhon alas, se saa riittää.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View