Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Lohkolämmitin, kuinka kauan päällä?
Turhan Höpöttäjä:
Lämmittäkää pojat vain autojanne, kun maksatte kustannukset itse. Minä en jos auto vain lähtee käyntiin. Ja kun lähtee sitten tuulilasilämmitys päälle ja lumet pois päältä kohta on auto lämmin ja ikkunat sulat. No, matkailuauton koneen lämmitän ennen lähtöä, vaihtimen pumppu päälle, se on siinä... ...Jokainen tehköön mieleisensä, varsinkin kun maksaa sähkön itse. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.01.2019 kello on 08:54 ---Lämmittäkää pojat vain autojanne, kun maksatte kustannukset itse. Minä en jos auto vain lähtee käyntiin. Ja kun lähtee sitten tuulilasilämmitys päälle ja lumet pois päältä kohta on auto lämmin ja ikkunat sulat. No, matkailuauton koneen lämmitän ennen lähtöä, vaihtimen pumppu päälle, se on siinä... ...Jokainen tehköön mieleisensä, varsinkin kun maksaa sähkön itse. :D
--- Lainaus päättyy ---
Jokainen tyylillään.
Autopaikasta maksetaan ja siihen sisältyy se lämmitys ;) Kotona se sähkö maksaa vähemmän kuin polttoaineen lisä kylmälle moottorille.
Minä säästän siinä itseäni, kun en joudu skrapaamaan kolmesti päivässä - ja se taas säästää polttoainetta paljon enemmän kuin sen sähkön hinnan, kun ei tyhjäkäytetä sitä autoa minuuttikaupalla parkkipaikoilla ;)
megaman:
Joo, eipä tuu paljon skrabailtua laseja. En muista ihan heti moista tehneeni.
Joku voi tietysti pakkasilla lyödä omassa pihassa auton käymään, menee takaisin sisään ryystämään kahveet, sillä aikaa kun auto sulaa, kiusattu moottori käy ja luonto kiittää.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 18.01.2019 kello on 11:23 ---Joku voi tietysti pakkasilla lyödä omassa pihassa auton käymään, menee takaisin sisään ryystämään kahveet, sillä aikaa kun auto sulaa, kiusattu moottori käy ja luonto kiittää.
--- Lainaus päättyy ---
Kauan saa nykymoottori pyöriä, että kabiini lämpiää.
Ihmiset vaan ei sitä tajua, vaikka näkevät/kokevat.
MCL:
Nykyisessä ilmastokeskusteluss a kaikenlaisia päästöjä piennetään jopa nollaan, hoitamalla asiat sähkön voimalla.
Se jätetään mainitsematta, miten päästöttömästi sähkö nyky-yhteiskunnassa tuotetaan.
Kerrotaan korkeintaan, että tuuli-, aurinko-, ja vesivoimasähkö ei tuota co-päästöjä.
Kuinka monta prosenttia Suomessa TARVITTAVASTA sähköenergiasta tuotetaan em muodoilla? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta